úterý 30. srpna 2011

Essence duo oční stíny 03 All Time Favorite + Essence Sun Club tužka na oči 02 Lake Shore

Tak se snažím přinést vám další recenze úlovků z Essence výprodeje dřív, než bude všechno pryč. Dnes pro vás mám kombinaci dvou věcí, duo stínů a tužky na oči.
Stíny - vážení, je to bída. Jsou hrozně málo pigmentované, ten světlejší je na oku téměř neviditelný, na celé víčko je tudíž nepoužitelný, fajn bude jedině jako rozjasňovač pod obočí (kolik já takových stínů už mám...). Tmavší barva, o které jsem si myslela, že bude hnědá a jen jsem si nebyla jistá, jestli na mně nebude příliš dooranžova je... oranžová. Na ruce bych ji nazvala ještě bronzovou, ale rozblenděná na oku je prostě oranžová a tuhle barvu já fakt nemám ráda. Pigmentace o chlup lepší, ale stále pro mě málo. Přišla jsem si úplně nenalíčená a abych v tom mohla jít ven, musela jsem přidat linku. Výdrž je tak půl napůl, stíny se sice vůbec neslily, ale pokud je to vůbec možné, tak během cca desetihodinového nošení ještě víc vybledly a nebyly vidět už téměř vůbec. Doporučuju pouze těm, které mají rády opravdu velmi přirozené líčení.
Tužka - ta je naopak skvělá! Na fotce se mi moc nepodařilo zachytit reálnou barvu, ve skutečnosti je ta hnědá studenější. Je krásně měkká, velmi dobře pigmentovaná, obsahuje mini třpytky, které nikam neodpadávají a hlavně drží a drží a ani trošku se nerozmaže! Testováno nejen s tímto líčením 10 hodin, ale i následující den po 18 hodin a linka byla stále perfektní. Tu rozhodně doporučuju všem, pokud se vám líbí barva :-)








16 komentářů:

  1. No, v tom případě jsem ráda, že jsem si ty stíny nekoupila (jo, jde sice jenom o 30.-, ale také o to, že by se mi v šuplíčku válela další věc, kterou nepoužiju).
    Tuhle tužku jsem si ale koupila taky (a ukořištila jsem i černou) a musím souhlasit, je dokonalá.
    Až mi dojde, budu plakat, že už se neprodává... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kyky, jj, přesně, mně se doma nejspíš budou jen nevyužitě válet... Tak si ty tužky ještě rychle nakup do zásoby! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, chystám se na to. A vzhledem k tomu, že jsem modroočka, asi sáhnu i po té modré... I když ta mě tolik neokouzlila... Ale poměr cena × kvalita - není co řešit. :D

    OdpovědětVymazat
  4. A vidíš, já ty stíny třeba mám moc ráda. Používám je s bází Artdeco a ta je krásně zvýrazní a drží mi na oku celý den. Ale ta báze dělá zázraky i se stíny od vietnamců :D. A na mě je ten tmavší odstín do zlato/hněda. Ta tužka je naopak pro mě k nepoužití, je příliš měkká abych s ní nakreslila pěknou linku, musela na chvíli do ledničky. Takže asi jsem divná :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se moc líbí, tu budu na očích snad testovat dnes. U nás zas neměli černou, ale já stejně nosím v poslední době v 90% hnědou, tak mi to snad ani nevadí... Ale zajímá mě, jestli má ta černá taky třpytky?

    OdpovědětVymazat
  6. Bezega, proč divná, každému vyhovuje něco jiného :-) Tak já ty stíny zkusím ještě na Artdecu, tady pod nimi mám bázi Elf a ta barvy opravdu nezvýrazňuje.

    OdpovědětVymazat
  7. vienettka: Jo, třpytky v ní jsou, ale řekla bych, že ne tak znatelné, jako v té hnědé a modré... ;)

    OdpovědětVymazat
  8. ty stíny mám doma taky a mají krásné barvy, jsou dost pigmentované a drží. asi je to konkrétním výrobkem ;)

    OdpovědětVymazat
  9. ten tmavší stín se mi teda moc nelíbí, ale ten světlej je krásnej.. ( ano, jsem na to přírodní líčení :D) mě bohužel nic z make-upu ve slevách nezaujalo.. třeba příště

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já jsem ve slevách pořídila odstín 13 Rapanui (světle zelená a smaragdová, stejné duo) a musím říct, že ty jsou skvělé. Drží už celý den i bez báze a jsou krásně pigmentované :) Takže je to fakt kus od kusu a barva od barvy...

    OdpovědětVymazat
  11. Ty stíny jsem si koupila taky. Slyšela jsem, že jsou hrozný, ale nechtěla věřit.
    tak teď nevím - mám je zahodit rovnou, nebo později? :D
    Jinak tužku jsem chtěla tuhle a tu mordou, ale měli samý ojetý. Probůh lidi, to si to za těch pár korun nemůžete koupit?

    OdpovědětVymazat
  12. mě stíny taky nijak nevadí, chce je nechat trochu rozkreslit a pak mi malovaly i držely v pohodě, tak je to možná kus od kusu. a je fakt,že každému znás vyhovuje něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  13. tá linka pod spodnými mihalnicami vyzerá super! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Chachá, taky jsem je koupila a jsem na ně zvědavá:-D Tužku má tu teal a na longlasting a waterresistant se mi teda docela smazává mrcha a je fakt, že maluje úplně sama, což není vždy úplně dobře, protože ruka s ní snadno ujede kam nechce.. Řekla bych, že je to takovej pokus o napodobení UD 24/7 a za 30,- ok, ale víc bych za to nedala.

    OdpovědětVymazat
  15. Kyky, děkuju za info :-) Já v té modré (teal) právě třpytky vůbec nevidím. No, dneska jsem si pro jistotu dokoupila i tu černou :-D

    Nevím, jestli se pigmentace může lišit kus od kusu, ale různé odstíny určitě - dnes mám na očích fialové duo a to je pigmentované dobře.

    Dejni, mně teda ruka u spodní linky moc neujíždí a když už, tak se to snadno opraví :-) Nahoře je to horší, protože tam dělám linku až na stíny, tak to nemůžu smazat, pokud mi to ujede. Na dolní linku mám právě ráda měkké tužky, které udělají linku jedním tahem.

    OdpovědětVymazat
  16. No jo, to mi nedošlo, ale máš pravdu, se spodní problém nemívám, ale ta horní..:-D

    OdpovědětVymazat