pondělí 14. března 2011

Orly Space Cadet

Tak tenhle lak je pro mě velmi milé překvapení! V lahvičce se to totiž tváří jako takový zlatorůžovozelený lak, s tím, že ta růžová je tam taková zastřená, ta zlatá ji dost přebíjí. Což teda není zrovna můj šálek čaje, takže jsem čekala, že se mi nebude vůbec líbit. Ale na nehtech vyhrává růžová na celé čáře! A na fotkách zase ta zlatá. Takže 2:1 pro zlatou. Jenže koho zajímá lahvička nebo fotky, realita je mnohem důležitější, na tu koukám 5 dní. Takže ve výsledku velké nadšení a spokojenost, krásná barva! A pardon za hnusný fotky, měla bych si zavést pravidlo, že co nevyfotím hned po nalakování, nebudu fotit vůbec… „To neva že už mám ten lak odrostlej, oťukaný špičky zamáznu a bude to dobrý“ nefuguje, musím si to přiznat.





6 komentářů:

  1. Ježiš a já ho nemám!!! Je krásnej!

    OdpovědětVymazat
  2. Space Cadet je opravdu úžasnej kousek a tobě moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. zaujimava farba, mam z nej zmiesane pocity, mozno preto, ze ta zlata miestami posobi ako zelena.... ale inak je to pekny lak.

    OdpovědětVymazat
  4. uplna nadhera, pride mi to ako perfektna kombinacia farieb, ta ruzova je v tom uzasna!

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, tenhle lak bych chtěla určitě vidět naživo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mína: no jak to?! To musíš napravit...

    AYD: děkuju :-) Takhle na těch fotkách nic moc, ale realita byla lepší :-)

    Alexandra Jane: ano, i zelená se tam dá najít, je to hodně měňavá barva :-)

    Nikavero: souhlasím, kombinace barev je dobře vymyšlená.

    Blani: tvé přání je mi rozkazem! ;-)

    OdpovědětVymazat