sobota 26. února 2011

Color Club Bizerk Turq

Dneska jsem měla úplně jasnou představu, co bych vám chtěla ukázat. Ale protože fotky toho laku ještě nemám vyřezané, tak jsem prohledávala počítač a hledala je. Při té příležitosti jsem objevila dvě složky plné fotek laků na vyřezání. Do dneška jsem žila v tom, že mám takové složky jen dvě - ale ne, ony jsou čtyři. A není to jedna složka = 3 laky. Uprostřed druhé složky jsem byla u čísla 30 a přestalo mě to počítání bavit. Navíc někde asi bude pátá složka, protože ten lak co jsem hledala jsem nikde neobjevila. Zato jsem našla skoro rok staré fotky Bizerk Turq. Už ho nemám, nemůžu ho tedy přefotit a proto budete jistě všechny (a hlavně Dajánka) shovívavé a odpustíte mi ty záděry, že? Děkuji pěkně.
Je mi celkem jasné, proč byl stále mezi neupravenými fotkami. Ony totiž vůbec neodpovídají. Vypadá to, jako bych vám fotila obyčejný modrý lak, ale on je ve skutečnosti skutečně tyrkysový, má v sobě hodně zelené. Tak jsem trošku gůglila a vypadá to, že jen můj foťák je na prd, některé tu barvu umí zachytit věrně - nebo tomu možná pomáhá tmavá pleť. Mrkněte třeba na slečnu Pretty, takhle ten lak totiž doopravdy vypadá. Jinak to byl fajn lak, nemám mu co vytknout, jen jsem upřednostnila ChG Turned Up Turquoise.






8 komentářů:

  1. Jůůů, a mně by se líbila i ta tvoje modrá verze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se teď zamyslela nad tím, proč nemám doma žádnej tyrkysovej lak...nechápu to. A na tý fotce u slečny Pretty vypadá famózně, ale to taky není fér, protože na tmavé kůži bude vypadat famózně každej lak.

    OdpovědětVymazat
  3. Mína: a slušel by ti! Kup si hoooo :-D

    Blani: to teda ale taky nechápu! Ale Turned Up Turquiose jsi měla, viď? Ale to byla ChG, já vím... Tak já ti najdu nějakej tyrkysovej OPI, joo? Honem mě žádnej nenapadá, ale existovat musí a já ho objevím! :-)

    pchelka217: it really is! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, až najdeš nějakej krásnej tyrkysovej OPI, chci ho :-) Ale aby to byl krémík prosím! Jinak ten Chg jsem měla a on mi prostě vůbec nebyl schopnej zaschnout nehledě na to, že má v sobě jakýsi shimmer ne? (já si to moc nepamatuju, už je to delší doba :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Blani, mám špatnou zprávu, v OPI nemají tušení, co je to tyrkysová! Fakt jsem se snažila, ale krémovou tyrkysovou jsem u nich nenašla... a i ty nekrémový mi zrovna moc tyskys nepřijdou, třeba ta z té nové texaské kolekce (?!). Ale možná by šlo smíchat nějakou pěknou modrou (třeba ze Šrečí kolekce) se zelenou! Že bys jim jako ukázala jak na to :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle barvy mám moc ráda na léto :)

    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc hezký blog. A ty laky ♥ ..krásné barvy. Už si konečně taky musím koupit nějaký tyrkysový. Z modrých odstínů mám jen takový tmavě modrý a ani ho moc často nenosím. Jinak mám nový blog o módě http://vfashionblog.blogspot.com/ , když budeš mít chvilku, kdyžtak se tam mrkni. Teprve začínám, tak budu ráda za každou podporu. :)

    OdpovědětVymazat