středa 6. října 2010

OPI Bright Lights-Big Color

Naprosté nadšení z barvy v lahvičce! Těžko popsatelná, je to taková korálovo-růžovo-světlá červená s odlesky do zlatozelena, opravdu unikátní odstín. Lakovala jsem ho dva dny poté co mi přišel a to je u mě dost nevídané, většinou je čekací doba na vyzkoušení několik měsíců :-D A sundala jsem kvůli němu miláčka HAAT už po čtyřech dnech! Ale na nehtech to bylo veliké zklamání. Že tam nejsou ty odlesky – budiž, to je velké mínus spousty laků. Ale i ta základní barva je úplně jiná! Taková korálovo-oranžová, s červenou už to nemá vůbec nic společného. A jako bonus mi vůbec nesluší. Na to, kolik jsem za něj zaplatila, je to opravdu propadák. Abych ho jen nepomlouvala, lakovalo se s ním nádherně a stačily dvě vrstvy.





5 komentářů:

  1. No a mě se na těch nehtech líbí víc jak v lahvičce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mína: mně taky - na fotkách :-D v reálu bohužel ne...

    Blani, bohužel už odjel k nové majitelce, jinak by byl tvůj...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem nějak prošvihla, ten bych brala hned!

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, fujky, ten ti opravdu neslusi! ;) Zato ty fialky i holo pod timhle prispevkem jsou jina kava :)

    OdpovědětVymazat