středa 19. května 2010

China Glaze Jetstream

Bože můůůůj, co jsem si to zase koupila?? Já bych fakt neměla dělat velký objednávky, protože jakmile není dostatečný počet laků, vyplňuju volný místa takovýma nesmyslama jako Jetstream (ještě že tohle už je nenávratně pryč…). Vážně nevím, co mě k tomu vedlo, jestli jsem někde viděla fotku, na který se mi líbil a myslela jsem si, že mi nebude vadit, že ve čtyřech vrstvách nekryje, nebo že překousnu modrý odlesky..? Opravdu ne, pryč s ním! Ale kdybyste ho někdo chtěl, tak je hodně řidkej a lakuje se s ním krásně :-D




6 komentářů:

  1. Peti, týý jo, co proti němu máš? Vždyť je hezký. To že špatně kryje není dobré, ale jinak se mi docela líbí. :) Peti a ty poslední dvě fotky jsou s bleskem? Mně se u tebe vždycky nejvíc líbí první fotka. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Uuuu toto je přesně barva, ze který mi naskakuje husina....studená frosty růžová, modrý odlesky...brrr

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko, já prostě ty modrý odlesky na růžovkách nemusím, to mi na něm vadí asi nejvíc. Já vždycky dávám tu nejhezčí fotku jako první :-D Většinou je to ta focená na sluníčku nebo doma u okna (jako tady). Předposlední je sluníčko a poslední (to je pravidlo) blesk :-)

    Dáši, chápu, naprosto :-D

    OdpovědětVymazat
  4. :D Nevadí mi naprosto :D A myslím, že ti sluší. Ale pokud je pro tebe fuj, tak to chápu ;) (krytí/nekrytí by mě asi dožíralo, ale přežila bych)

    Bára

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, aha...děkuji za vysvětlení. :) Fotky na sluníčku jsou prostě nej... ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle laky taky nejsou pro mě, ačkoliv se mi na cizích nehtách moc líbí...ale dlouho mi trvalo, než jsem si ujasnila, že nesnášim modrý odlesky a vůbec tyhle finishe ;-)

    OdpovědětVymazat