pondělí 5. dubna 2010

Nubar Indigo Illusion

Moc hezký a zajímavý lak, ve kterém jsem se vůůůbec necítila dobře :-( Základní barva je taková mořská, chvíli modrá a chvíli zelená, odlesky potom růžové. Mám tři vrstvy, které uschnuly velmi rychle i bez nadlaku.






Jedno malé zátiší jako bonus :-)

10 komentářů:

  1. To zátiší se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je teda barvička, na každý fotce mě strašně překvapila, jak dokáže bejt jiná...to je škoda, že se v ní necítíš. A to zátiší nemá chybu, že by taky kocour chtěl nalakovat drápky?

    OdpovědětVymazat
  3. Péti já tě chápu, ten lak měl jistě velké ambice, ale výsledek je takový divný... Ještě, že to zátiší zachránilo;-D

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, láček se mi moc nelíbí, ale zátiší je super. :o) Jo a těším se na fialový láček Balboa Beach Bunny. :o)

    Dejni, nechceš si taky udělat blog? Myslím, že máš co nabídnout a je škoda, že nepíšeš. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem to přesně čekala, že kočička bude mít větší úspěch než lak :-)
    Blani, nechtěl, ba naopak dělal velmi otrávené obličeje, co že za divnou věc to k němu dávám :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tomu prostě nerozumí, jako každej chlap...:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle ne, tenhle lak se mi vůbec nelíbí.
    Ale kočička je super! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Veru, moc děkuji za kompliment, ale myslím, že nemám tak dobré básnické střevo jako ostatní holky a hlavně, jak už nejsem studentka, nemám na to bohužel čas.

    OdpovědětVymazat
  9. Tsss, Dejni, si myslíš že se studentky kopou do zadku, jo? :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ježíš, to jsem čekala;-D jasně, že né, ale já jako student tedy měla daleko víc času, ach jo, stýská se mi...

    OdpovědětVymazat