pondělí 1. února 2010

Bourjois Rouge Diva

Mám v posledních dnech trošku potřebu kompenzovat si ty světlé zkouškové barvy naprostým opakem, takže nosím buď samé tmavé, nebo červené. Tohle je můj test jestli budu kamarádit taky s červenýma krémovkama. Docela se mi na mně líbil, nic mi na něm nevadilo, ale... je to nuda, žádný odlesky ani třpytky! :-D Takže důvod proč bych si ho měla nechat nemám, půjde o dům dál :-) Lakovalo se s ním moc dobře a stačila by mu i jedna vrstva, ale já dala pro jistotu dvě.



8 komentářů:

  1. Na tvých drápkách se mi tato barvička převelice líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krev, vidím na tvých rukách pravou krev! Mě se líbí a kdyby sis pořídila CND efekty, určitě by se dal použít jako podklad. Ale já jsem zatížená na červené, takže mě neber zas až tak vážně.

    OdpovědětVymazat
  3. An, děkujiii :-)

    Daji, já jeden CND efekt mám, ale modrej, ten by se na to moc nehodil :-) Ale měla jsem na něm razítka, bohužel se nepovedly, tak fotka nebude :-)

    Annie, no jo, přesně na tebe jsem u toho lakování myslela :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ale já myslela, jako že si koupíš odpovídající CND efekt, nejlépe dva, tři, abys vyzkoušela, který bude optimální? Jak je na tom buržoust s výdrží?

    OdpovědětVymazat
  5. Kirsten: glad you like it :-)

    Day, tolik práce kvůli jednomu laku?? Pff, to fakt nee, zas takový fanda červené nejsem, mám hezčí laky :-) Ale jestli se do toho chceš pustit ty, není problém :-) Výdrž moc neposoudím, měla jsem ho jen dva dny, ale byl ok, ani se nehnul.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tomu říkám červená barva. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký, fakt je jako krev, jak psala Day :-)

    OdpovědětVymazat