středa 13. ledna 2010

Misa Happy Happy

Sluníčko se pěkně fláká a už se nám pár dní neukázalo, tak jsem si musela svůj den rozzářit nějak jinak :-) Jako já vím, že u většiny z vás se žlutou nepochodím, ale mně se prostě líbí, je to takový soukromý zlepšovák nálady a způsob jak dobít pozitivní energii. Na fotkách mám 3 vrstvy, lakovalo se s ním docela dobře, ale spěchala jsem, tak to nemám moc hezké. Moc se těším až bude doma Illamasqua Wayward a porovnám je :-)



6 komentářů:

  1. Hlavní je, že tě nabije pozitivní eergií, ať kdo chce co chce říká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo, to je barvička. :)) Já na tohle nemám odvahu, ale je fakt, že tato barva je pozitivní, to se jí nedá upřít. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda...až teď jsem se podívala, jak se jmenuje. Tenhle název si určitě zapamatuju. Hurááá, aspoň jeden láček. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, pozitivní rozhodně je a ten název jí sedí, lepší vymyslet nemohli :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak žlutá na nehtech za mě fakt né. Ale líbí se mi, že je taková pozitivní :)

    OdpovědětVymazat
  6. happy happy je vtipnej název odstínu! :D a jinak Péťo za mě žlutá na nehtech JOOOO ! :d

    OdpovědětVymazat