pondělí 9. listopadu 2009

Zoya Rihana

Tenhle lak je z loňské podzimní Zoya kolekce, která má název Pulse. Zatím je to jediný láček, který z této kolekce mám, ale moc se mi líbí ještě Sloane nebo Mikka, tak možná si je časem pořídím. Celkově mám laky značky Zoya moc ráda, jejich lahvičky se mi totiž líbí nejvíc ze všech laků, jsou takové jednoduché a elegantní. Dost často v různých hodnoceních čtu stížnosti na výdrž laků této značky, ale já s tím nikdy neměla problém, drží mi dobře téměř vše, tedy i tento lak vydržel pěkný 5 dní. A co je na tomhle laku to nejlepší? Barva, naprosto úžasná a pro mě jen velmi těžko popsatelná. I když se řadí většinou do kategorie fialových laků, čistě fialová to určitě není, spíš bych ji popsala jako směs růžové, fialové a vínové z nichž ani jedna nepřevažuje, všechny tam jsou ve stejné míře. Při lakování jsem docela spěchala, mám dvě vrstvy laku a na fotkách je vidět, že pro plné krytí to chtělo tři, nicméně ve skutečnosti to tak znatelné nebylo. A co mě překvapilo nejvíc bylo, že teprve až když jsem tenhle lak měla poprvé na nehtech, zjistila jsem, že už jeden velmi podobný vlastním, a to China Glaze Cowgirl Up. Jejich srovnání udělám zase někdy příště :-)



1 komentář: