pondělí 31. srpna 2015

Kiko 522

Tenhle lak jsem si kupovala s tím, že to bude stejná pecka, jako jeho fialový kolega. Moje očekávání se ale úplně nesplnila a lak se mi zase tolik nelíbil. Zklamal mě hned v první vrstvě, kdy nebyl hezky čistě modrý, ale v základové barvě byl vidět takový bahnitý zelenohnědý nádech. Nakonec jsem skončila se třemi vrstvami, aby mi nikde neprosvítal a byl skutečně jednolitě modrý. Na slunci se sice třpytil, ale tak nějak obyčejně, žádné barevné efekty se nekonaly. Povrch byl malinko hrubší, ale jedna vrstva nadlaku to srovnala. Odlakování bylo díky drobným třpytečkám trochu horší, ale alobal nebyl potřeba. Mile mě překvapilo, že takhle tmavý lak vůbec nezanechal obarvenou kůžičku ani nehty. Pěkný mi vydržel dva dny, pak už byly vidět lehce ošoupané konečky - u takhle tmavé barvy se tomu asi nemůžu divit. 








8 komentářů:

  1. Tak jen je naprosto krásný! je teda škoda, že k docílení této barvy jsou potřeba tři vrstvy, ale i tak se mi alespoň z fotek líbí. Podobnou barvičku, ale bez třpytek mám od Rimmel a moc ráda ji nosím hlavně v zimním období. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec neumím nosit světlé laky v létě a tmavé v zimě, musím to po celý rok střídat :-)

      Vymazat
  2. Krásný...ale tu já mít nemůžu (jak mi správně připomínáš)
    Půjdem v pátek odpoledne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já se na veletrh nakonec nechystám, utratila jsem teď o dovolené víc než jsem chtěla, tak si to nemůžu dovolit.

      Vymazat
  3. Je překrásnej. Ty tři vrstvy by mě nepotěšily, ale asi bych mu i odpustila. :)

    OdpovědětVymazat