neděle 2. srpna 2015

Essie She´s Picture Perfect

Dnes tu mám jeden starší kousek, po kterém jsem sáhla, když mě nedávno přepadla chuť na fialový lak. She´s Picture Perfect je z Resort kolekce z roku 2012, ze které mám ještě odstín Pink-A-Boo, který jsem zvládla nalakovat, když kolekce byla ještě aktuální a po třech letech se konečně dostalo i na fialového kolegu. Kupovala jsem ho s očekáváním, jak to bude krásný lak s výrazným shimmerem a postupem času mě zkušenosti s podobnými odstíny naučily, že realita na nehtech je většinou výrazně smutnější než v lahvičce, takže jsem mu přestala věřit a proto na něj došlo až tak pozdě. A co myslíte? Fotky ani moc nelžou, shimmer téměř žádný a to dokonce ani na slunci. 
Základová barva je sice pěkná, šeříkově fialová, nijak originální, přesto slušivá barva, se kterou se obzvlášť v létě nedá šlápnout vedle. Lakování mě ale nepřesvědčilo, že bych si ho měla nechat. Lak je dost tekutý a rozléval se mi po nehtu až ke kůžičce, chtělo to hodně oprav, abych byla s výsledkem v rámci možností spokojená. Díky tomu jak je řídký je lepší dát tři vrstvy - ty mám i já na fotkách, bez nadlaku. Výdrž byla průměrná, třetí den se začaly pomalu ošoupávat konečky. 

Líbí se vám? Jaký je váš oblíbený fialový lak?







1 komentář:

  1. :) Tak zrovna tento starší kousek jsem teď v létě taky znovu vytáhla a nějak mě chytil.
    Sice je řidší, takže chce víc vrstev, ale zase mi hodně rychle schne, takže mi to tak nevadí.
    Fialovou mám ráda, ale paradoxně jsem zatím ten opravdu ideální fialový ještě nenašla.

    OdpovědětVymazat