sobota 25. července 2015

Color Club Peace, Love & Polish

Letos jsem vytáhla první neonku dřív, než je u mě obvyklé a ani na ni zrovna nebylo to správné počasí. Ale nešlo odolat, těšila jsem se na její nalakování už od prosince, kdy jsem si ji koupila. Ukazuji vám ji kvůli pauze až teď, což se myslím v tohle počasí báječně hodí. A o jaký odstín konkrétně jde? Piece, Love and Polish je z loňské letní Poptastic kolekce. Je to kolekce v klasických neonových barvách, která se snaží pozornost upoutat shimmerem, abychom si nemohly říct, že už jsme takový odstín viděly 100x a že ho nepotřebujeme. Naopak, i já bych jich potřebovala víc než tenhle jeden, ale zatím zůstalo pouze u něj, u mého favorita.
Piece, Love and Polish je ve skutečnosti jiný, než dokáží zachytit foťáky a i já jsem očekávala trochu něco jiného, než ve skutečnosti přišlo. Na fotkách působí jako korálová, jenže ve skutečnosti je to klasická zvýrazňovačová růžová se zlatým shimmerem. Asi ten shimmer se na fotkách tolik prosazuje a může za to, že barva nejde zachytit věrně (ne že by neonky obecně šly vyfotit...). I tak jsem ale z reality zklamaná vůbec nebyla, shimmer je výrazný a bez problémů viditelný na každém světle a díky němu je lak opravdu krásný. Navíc má moc fajn konzistenci, hustotu přesně akorát, takže se lakoval báječně a stačily mu k plnému krytí dvě vrstvy. Ani proti výdrži nemůžu říct křivé slovo, 5 dní vypadal jako čerstvě nalakovaný. Jak jsem psala před časem na Instragramu - tuhle neonku rozhodně potřebujete!











5 komentářů: