středa 17. září 2014

Minus 417

Nedávno vznikl nový český eshop s názvem nuspring. Nabízí kosmetiku značky Minus 417, která si jako hlavní účinnou látku do svých produktů vybrala minerály z mrtvého moře. Škála produktů je široká, značka nabízí pomoc při řešení problémů s hydratací pleti, prvními vráskami, pigmentovými skvrnami, akné nebo podrážděním po holení. 

Dostala jsem na vyzkoušení 4 výrobky a protože jsem byla požádána o sdělení prvních dojmů už po pár dnech, co mám produkty doma, vzala jsem to zodpovědně a do testování zapojila také Dejničku a Mínu, které u mě zrovna trávily víkend.


Hydratační krém na ruce Minus 417

Nejvíce jsme testovaly krém na ruce, obě holky jsou naučené mazat se po každém umytí rukou a já se jim v tom aspoň na chvíli přizpůsobila, a tak jsme se všechny mazaly několikrát denně. Na hodnocení vůně jsme se nějak neshodly - Dejničce moc nevoněl ("není to úplně hrůza, ale moc mi to nevoní"), Mirce byl naopak příjemný a já jsem zůstala nerozhodnutá. Uvědomila jsem si, že tu vůni znám a po pár použitích si ji mozek dokázal správně zařadit - tenhle krém totiž voní úplně stejně jako jasmínové mléko na ruce od OPI! Kdysi mi hodně vonělo, pořídila jsem si ho ve velkém balení... a když jsem ho vymazala něco přes polovinu, vůně se mi zprotivila až tak, že jsem krém darovala kamarádce. Už to budou 2 nebo 3 roky, takže odpor se dost otupil a zatím se dá říct, že mi vůně nevadí, ale nejsem si jistá, že to tak zůstane. Stejný názor máme s holkama alespoň na jeho hydratační schopnosti - poměrně rychle se vsakuje a ruce zůstávají jemné a zvláčněné dlouho, neměly jsme po chvíli potřebu namazat se znovu, jako to u některých krémů bývá. Už jsem si ho odnesla do práce, abych zjistila jak obstojí v extrémních podmínkách, tak uvidíme za pár týdnů.


Bahenní šampon Minus 417

Šampon si jako první vyzkoušela Dejnička. Šla do koupelny a po chvíli se ozval výkřik: "Co to jako má být, vždyť je to nějaký zelenohnědý, vypadá to jako bahno!" My s Mirkou jsme hned běžely za ní a musely jsme uznat, že šampon se po bahně nejen jmenuje, ale i barvu mu trefili velmi věrně. Dejnička nakonec konstatovala, že je pro každou špatnost, a že ho tedy vyzkouší, ale nezapomněla přidat výhrůžku, že jestli jí vypadají vlasy, ostříhá mě a udělá si z mých vlasů příčesek. Naštěstí vůně už bahnu podobná není ani trošku, voní jemně, čistě, pudrově, možná trochu jako prací prášek. Danča vůni zhodnotila slovy "aspoň že to hezky voní, když už to vypadá jako ufon ze Simpsonů". Obě jsme se shodly na tom, že šampon hodně pění a vlasy jsou po něm jemné, ale nejsou vůbec nadýchané, rozhodně by mohly mít více objemu. Já jsem velmi zvědavá, jestli mi při pravidelném používání dokáže něco udělat s pokožkou na hlavě, kterou mám citlivou a suchou.


Hydratační pleťová voda Minus 417

Tonikum spolu se mnou vyzkoušela Mirka. Obě máme suchou pleť, pro kterou je primárně určené. Mirce bylo příjemné, hezky jí dočistilo pleť po odlíčení a nezanechalo vůbec mastný pocit. S tím já naprosto souhlasím, navíc za sebe pozitivně hodnotím absenci alkoholu ve složení - takové pleťové vody aby člověk pohledal, v drogerce s tímhle požadavkem téměř není šance uspět a proto je lepší vybírat u přírodních značek. Ačkoli alkohol ve složení není, v parfemaci ho cítím, nebo možná nějakou desinfekci... Ze všech čtyř věcí mi tonikum voní nejméně, je to trochu jako ordinace lékaře trošku šmrncnutá citrónem.


Hydratační krém s minerály pro suchou pleť Minus 417

Na otestování pleťového krému jsem zůstala sama. Líbí se mi jeho balení i příjemná vůně a má takovou zvláštní máslovo pěnovou konzistenci, do druhé recenze, se kterou se přihlásím za pár týdnů, se to pokusím nafotit. V posledních dnech se mi objevily suché šupinky kolem úst a obočí, takže krém bude mít šanci předvést, zda si s tím dokáže poradit. A pro mě to také bude výzva, zase používat pravidelně denní krém. Používám stále asijské BB krémy, které jsou hydratační dost, a tak klasický pleťový krém často vynechávám. Každopádně na používání tohohle krému se moc těším, jak mi něco voní, mažu to na sebe ráda, takže má napůl vyhráno :-)


Pokud v eshopu nakoupíte během měsíce září za více než 1300Kč, můžete si vybrat jeden ze tří dárků k nákupu a může to být právě krém na ruce nebo šampon, který mám já.

4 komentáře:

  1. O této značce jsem zatím neslyšela, ale vypadá sympaticky. Zaujal mě ten krém na ruce, krémy používám často, a tak mám i velkou spotřebu. Další by se mi rozhodně hodil, podívám se tedy na eshop :).

    OdpovědětVymazat
  2. Mě fakt vadí, když takhle drahá značka, která se zaklíná přírodou, aktivníma ingrediencema a tak, nemá u produktu složení. Přece si nekoupim krém skoro za litr, o kterým nic nevím a nevím, co v něm je. Co si o tom myslí Simona Babčáková mi je fakt někde... Je to škoda, dost by mě to zajímalo, mrtvý moře mám moc ráda a dobré kosmetiky od něj zas až tolik není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Reni, měli by to mít na stránkách, taky ráda aspoň zběžně na složení mrknu, čeho je tam nejvíc a jestli mě tam něco na první pohled nevyděsí. Na krabičce je, takže v podrobné recenzi určitě bude fotka, pokud tě zajímá tento konkrétní.

      Vymazat
    2. Zajímalo by mě to, děkuju. Ono je jedno, který krém to bude, většina značek má celkem jednotnou koncepci, která se většinou dá shrnout do "žádný hnusy", "trochu hnusy", "samý hnusy" :-) A ta se odrazí ve skoro všech výrobcích, takže třeba když to jsou "trochu hnusy", tak podle použitých hnusů v jednom krému se dá dost dobře odhadnout, co bude v dalším... Já nechci nikomu křivdit, ale prostě ke značkám, který neuvedou složení, mám a priori nedůvěru, protože pokud se ten dovozce na trhu alespoň minimálně orientuje, tak by mu mělo být jasný, že tento trend tu prostě je, že se o to lidi zajímají a pokud je to složení dobrý, tak je to velká marketingová výhoda, která ho nic nestojí...

      Vymazat