neděle 21. září 2014

Bilance za srpen

Pozdě ale přece, o bilanci za srpen vás neošidím, nemůžu vám tolik nákupů zatajit :-)

1. spotřebováno
Garnier Color and Shine - poslední balení té omylem koupené vymývací barvy (takže přesněji barvícího krému). Je fajn, jsem ráda, že při barvení nesmrdí, ale nějak se mi množí šediny, takže už budu raději sahat jen po barvách permanentních.

Aussie 3 Minute Miracle Shine tu bude mít brzy recenzi společně s šamponem, takže jen prozradím, že mi vyhovoval.

Palmolive Mediterranean Moments sprchový gel mi na první očuchání z lahvičky voněl, ale při mytí mi pak přišla vůně dost chemická, takže znovu bych si ho nekoupila.

Dermacol Ritual revitalizační sprchový gel sicilská pistácie - výborný, mám pistáciovou parfemaci moc ráda. Jen by mohl víc pěnit, ale pravděpodobně si ho koupím někdy zase. 


Cien tělové máslo jsem dostala od Dejničky, protože jí nevonělo. Ani já nemusím kakaovou parfemaci v kosmetice, ale zrovna tohle mi bylo docela příjemné, voněla jsem si po namazání jako sušenka :-) I konzistencí bylo moc fajn, dobře se rozmazávalo, rychle vstřebávalo a skutečně hydratovalo, což jsem vždycky cítila ještě 24 hodin po namazání ve sprše. Tělová másla téhle značky jsou oblíbená právem a kdybych se mazala ráda, klidně si ho koupím znova.

Moschino Hippy Fizz je má oblíbená vůně a tohle je mé druhé spotřebované balení. Další už jsem si koupit nechtěla, chtěla jsem změnu, ale když jsem viděla, že ho na parfums mají za 600Kč, neodolala jsem a do objednávky ho přihodila, vždyť to je levnější než kdejaké Pumy a Mexxy z drogerky. Je to sladká, ovocná, letní vůně.

Rexona Linen Dry - oblíbený antiperspirant v nejoblíbenější parfemaci, co dodat.

Dove Go Fresh je též oblíbená parfemace, akorát nemusím tuhou formu jakýchkoli deodorantů, používala jsem ho na noc.

Oriflame deodorant na nohy - broskev nebyla tak osvěžující jako klasická verze, i tak jsem ji ale používala ráda a sloužila dobře.


Skin79 Intense Classic Balm je můj velký oblíbenec, už několik měsíců nepoužívám nic jiného, v současné době mám třetí balení.

Too Faced Shadow Insurance je také jedna z mých stálic a po dopotřebování tohoto jsem si hned načala nové balení. Za mě je to nejlepší báze pod oční stíny pro mastná víčka.


Minulý měsíc jsem se vrhla také na několik miniaturek, vyzkoušela jsem peeling a tělový krém od Yves Rocher - peeling byl fajn a moc mi voněl, tělové mléko naopak smrdělo a ani moc nehydratovalo. Biotherm tonikum bylo příjemné, nedráždilo ani nelepilo, navíc příjemně vonělo. Čisticí gel byl na můj vkus moc mýdlový, ten bych znovu nechtěla. Duo na vlasy od značky Philip B. mě o svých kvalitách také moc nepřesvědčilo, šampon byl naprosto průměrný, kondicionér aspoň pěkně voněl a vlasy uhladil, ale plné balení mít zcela určitě nemusím.


2. nákupy
Nákupy v srpnu byly opravdu velké. Abych je nadále nemusela skladovat v tašce, pořídila jsem si na ně tyto tři košíčky různých velikostí a hned napoprvé jsem je naplnila až po okraj. Doufám, že se to tak nebude opakovat každý měsíc... Raději se pojďme podrobně podívat, co se mi tu nashromáždilo.


V Praze jsem se byla podívat v Ziaja obchůdku a protože jsem byla moc spokojená s výživou na vlasy ve spreji, rozhodla jsem se přikoupit a vyzkoušet ještě šampon a masku ze stejné řady. Taky jsem přihodila oblíbený pomerančový peeling, protože ten, který jsem dostala na testování, mi nějak nesedl...


Objednávala jsem na hairbeauty.cz,...


...z Avonu, ale to už bylo v červenci, jen jsem to zapomněla do bilance zařadit, tak až nyní. K Naturals sadě patří ještě obligátní sprej, ten už mám skoro spotřebovaný.


V DMku jsem nemohla vynechat slevu 25% na jejich značky, zkombinovala jsem to s 15% na celý nákup a kromě spoustu úklidových a pracích prostředků jsem nakoupila hromadu Balea...


...pokračovalo to Alverde...


 ...a skončilo gel lakovou sadou Sally Hansen.


Koupeno na doporučení blogerských kolegyň - za Ren může Plum Foolery, za MyChelle trb.


Trochu mix - barva je z Kauflandu, Cien samozřejmě z Lidlu (koupeno kvůli Labradooře), lak asi z Rossmanna, Douglas ubrousky ze stejnojmenné parfumerky, micelárka Garnier z Tety (akce 1+1 zdarma, druhou má ségra), Mixu jsem našla s 50% slevou v DMku a Dermacol krém byl v balení minerálek z Lidlu, ještě tam mám jeden nevykuchaný.


Malý nákup z německého DM.


Novinky Catrice (na fotce chybí Matt stíny).


Novinky / výprodej Essence + Cien stíny.


Balíček na testování od eshopu babybaby.cz...


...a druhý od nuspring.cz.


15 komentářů:

  1. Tolik nákupů :)). Hlavně se divím, že stíháš lakovat všechny ty laky, já jich mám doma tak 12 a už tak mi to přijde moc :). Jinak by mě zajímalo, jak budeš spokojená s ubrousky Douglas, já běžně používám ty bílé a minule mi prodavačky vnutila modré, s tím, že jsou 100x lepší. A samozřejmě, že jsou hrozné. Hodně suché a dráždí mi obličej, a ani tak dobře neodličují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ty klasické nikdy neměla a teprve když jsem se rozhodla, že je poprvé vyzkouším, prodavačka mi řekla, že mají dva nové druhy a já se také nechala ukecat a zvolila ty pro citlivou pleť. Takže nerada slyším, že jsou horší než ty původní, tuším, že moje na tom nebudou lépe...

      Vymazat
    2. Jo a laky lakovat nestíhám, prostě je sbírám a dělá mi radost je mít doma :-)

      Vymazat
  2. Už jsem se bála, že bilance nebude :) Docela mě překvapilo, že sis pořídila Sally Hansen sadu, nebude tě nudit mít tak dlouho stejný lak? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, občas se hodí nemuset se starat o nehty dva týdny :-) ale primárně jsem si tu sadu koupila s tím, že mi gellakový podlak zpevní nehty a na něm si budu nosit klasické laky a střídat je dle nálady. Zatím se to ale moc neosvědčilo...

      Vymazat
  3. jé mychelle jsem taky koupila... a přidala jsem k tomu přesně tento šampon. a hned v další objednávce jsem přidala i kondicionér. (ehm) tak doufám, že poslouží dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sérum bohužel neudělalo dobrý první dojem, po prvním namazání se mi udělal pupínek u nosu a po druhém čtyři obří na bradě, takže jsem další testování odložila na neurčito.

      Vymazat
  4. se mnou to serum Mychell nic nedělá :( jestli ti bude vyhovovat, klidně ti ho pošlu, furt na něj smutně koukam a nic :( a ten kondicioner aussie taky tak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zatím pleť kazí, takže děkuji za nabídku, ale budu radši taky smutně koukat jen na jedno :-)

      Vymazat
  5. vůbec jsem si nezaslintala nad tím nákupem z Německa :D už abych se tam brzy podívala :))

    OdpovědětVymazat
  6. Super nákupy! Do Německa bych jela hned na nákupy, ale snad pojedu aspoň do Rakouska na velký Catrice stojan :D
    A co zatím říkáš na gel lak od SH?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, zatím nic moc. Chtěla jsem ho nosit s normálními laky a tam je bohužel bídná výdrž, šoupou se tomu konečky jako kdyby to byl obyč lak samotný a musí to nejpozději po týdnu dolů. Barevný gellak jsem ještě nezkoušela.

      Vymazat
  7. Skvělý nákupy :). Před pár dny jsem taky neodolala laku Best dressed od Essence, zatím jsem ho vyzkoušela jen na nehtu, ale vypadá parádně.
    Už si zkusila gel lak od Sally Hansen? Jsem zvědavá, co na něj řekneš :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Best Dressed je nádherný, už ho mám nafocený a jen co přeperu bacila, snad ho zveřejním.
      Zatím jsem zkusila jen podlak a nadlak a mezi tím jsem měla obyčejný lak a to bohužel moc dobře nedrželo, takže zatím trochu zklamání.

      Vymazat