středa 13. srpna 2014

Guy De On hydratační krém na ruce

Díky Meduňce jsem se dozvěděla, že eshop guydeon.cz končí. Trochu mě mrzí, že jsem se k recenzi dostala až poté, co se rozhodli ukončit svoje působení na našem trhu, protože tím pádem už jim moc platná nebude. Ačkoli můj názor by s největší pravděpodobností jejích prodej nepodpořil - ze tří věcí, které jsem od nich dostala, mám zatím vyzkoušené dvě a ani jedna mě bohužel nenadchla. Dnes to tedy bude o krému na ruce.

Krémy na ruce se testují poměrně rychle - tedy aspoň s tímhle to rychlé bylo, stačilo pár dní a moje ruce byly jasným důkazem toho, jak tenhle krém hydratuje. Nebo spíš nehydratuje? Ale k tomu dojdu, jen bych ráda začala něčím pozitivním, věcí, která mě absolutně nadchla, a tou je vůně.  

Nevím jak vy, ale já mám dětství spojené s velkým množstvím vůní a chutí, které už dnes ve valné většině neexistují. Ale když některou z nich objevím v něčem současném, vždycky mě hrozně potěší možnost cítit něco, co mi kdysi bylo velmi příjemné, ale už třeba 20 let jsem se s tím nesetkala. A právě to je největší benefit tohohle krému - vrátil mi jednu oblíbenou vůni! Když jsem chodila asi tak do druhé třídy a jeli jsme na nějaký školní výlet, přivezla jsem z něj mamce dárek. Byl to takový skleněný kalíšek ve tvaru květu, který byl naplněný sušenými lístky květin. Ten, co jsem vybrala, byl laděný do modré barvy a voněl po levanduli. Mamka měla ten kalíšek postavený na krbu a já jsem si k němu moc ráda voněla. A krém na ruce od značky Guy De On voní naprosto stejně, jako tato vonná směs. Levandule je dominující a je jemně podkreslená dalšími květinami a bylinkami.

Hned po namazání mám neuvěřitelně hebké ruce, tak, jak jsem nikdy s žádným krémem neměla. Pozitivum to ale není, protože ta jemnost rukou je jen klam, tak trochu podvod. Krém je totiž nacpaný silikony a tím pádem funguje stejně jako silikonové báze pod makeup - vyplní drobné nerovnosti pleti a ta poté působí vyhlazeněji a je na dotek velmi jemná. Ten prvotní pocit je sice příjemný, ale k čemu to je, když během pár minut zmizí a ruce zůstanou stejné, jako byly před namazáním - absolutně nehydratované. To totiž tenhle krém vůbec nezvládá. Když jsem s testováním začala a mazala se několik dní pouze krémem GDO, měla jsem ruce úplně vysušené, šustivé a odlupovaly se mi kousky kůže. Já na to dost trpím a už jsem samozřejmě měla i krémy, které mi s tím nedokázaly vůbec pomoci, ale poprvé jsem se setkala s hydratačním krémem, který mi stav rukou ještě zhoršil.

Poměrně nešikovné mi připadá i balení. Na předposlední fotce vidíte, jak krém vypadá otevřený. Víčko nezůstane v poloze 90 stupňů, ale vrátí se k tubě a tím pádem z ní krém nejde vymáčknout aniž by se celý uzávěr neopatlal. Aplikace krému je tedy složitý proces, ke kterému potřebuji tři ruce - jednu aby držela tubu, druhou aby držela víčko v poloze, ze které jde krém vymáčknout a třetí, na kterou bych krém aplikovala. Tři ruce bohužel nemám, takže jsem to celé vyřešila trochu drasticky - víčko jsem ulomila. Ulomila a zase nasadila, nepředstavujte si tedy, že mám krém pořád otevřený (vysvětluji to protože mi to připomnělo, že pokaždé, když někomu řeknu, že ještě nemám vchodové dveře, tak následuje reakce: "To tam máš jako díru??" Nemám, nebydlím v otevřeném bytě, jen tam mám staré dveře, zatímco čekám na ty nové :-)).

Krém rozhodně doporučit nemůžu, tím spíš ne za cenu téměř 300Kč za 90ml. Teď je ale na eshopu v akci poslední kus za 58Kč, takže pokud mi nevěříte a chcete se o jeho (ne)kvalitách přesvědčit na vlastní ruce, máte možnost. Já sama ho spotřebovávám jen protože mi voní a střídám ho s jinými krémy, jinak by musel letět do koše.  





6 komentářů:

  1. oni koncia??? ja som svoju recenziu este ani nenapisala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem tak trošku ráda, že nejsem sama, kdo to nestihl včas ;-)

      Vymazat
  2. Tak to je tedy rychlý konec... Já měla noční krém a nebyl špatný, i když za tu cenu bych si koupila dva, které by mi vyhovovaly stejně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám taky a nejsem schopná ho používat, strašně mi smrdí :-(

      Vymazat
  3. Tak tomu se vyhnu. Nějak nemohu ten správný objevit. Který krém na ruce je pro tebe prima? Jaký bys doporučila? Díky. Mně ani ten drahý od OPI neoslovil, ani Zepter (to je úplný omyl - nevšimla jsem si značky), co jsem kupovala na Interbeauty.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak pro mě je to velká škoda, protože mám od nich oční krém a ten je skvělý. Mám po něm vyhlazené vrásky pod očima a chtěla jsem si dokoupit další po vypotřebování :-(...

    OdpovědětVymazat