neděle 3. srpna 2014

China Glaze Peonies & Park Ave

V poslední době nějak nemám šťastnou ruku a který lak vyzkouším, ten mě strašně zklame. Druhé kolo blogsale si asi dáme mnohem dřív, než jsem plánovala. Jedním z účastníků bude i tahle neonka od China Glaze. Já mám neonové laky vcelku ráda, zelenou nebo oranžovou tedy nevyhledávám (ale to ani v klasických odstínech), ale zrovna růžové nosím dost ráda a to nejen v létě. Abych si mohla odškrtnout další lak jako vyzkoušený, sáhla jsem po odstínu z letošní jarní kolekce. Koupila jsem si ho, protože jsem doufala, že bude jiná než neonky, které už doma mám - alespoň se to tak z fotek zdálo. Ale vybírat si neonový lak podle fotek může jen ten, kdo se nikdy žádný nesnažil vyfotit... Navíc mám růžových neonových laků aspoň 10 - světlý, tmavý, totožný s růžovým zvýrazňovačem, jdoucí dooranžova, se shimmerem i se třpytkami... Takže hledat další unikátní je utopie, zkusím si to pamatovat, až za rok zase všechny značky vychrlí nové zářivé kolekce.

Vůbec se mi nelíbí, jak foťák lak zachytil, opět jsem se hodně zamýšlela nad smysluplností postů s neodpovídajícími fotkami, ale co naplat, napsat jsem vám o něm chtěla a hlavně upozornit na jeden velký nedostatek. Na fotkách je tedy dost světlý a jdoucí do korálova, ale ve skutečnosti byl mnohem tmavší,  růžovější a celkově dost blízký klasickému Centropenu. Tradičně jsem hledala, jestli se někomu povedlo zachytit odstín věrněji - obvykle neuspěju a najdu samé realitě hodně vzdálené fotky, ale tentokrát se to několika blogerkám docela povedlo, takže jsem vybrala jednu, která je podle mě velmi dobrá. (Mimochodem, pokud jsou všechny fotky v tom postu věrné, asi potřebuju ten limetkový lak!)

Takže odstín OK, lakování průměr, tři vrstvy na zahlazení děr, docela klasika u těchto odstínů. Jako vždy jsem použila nadlak, tentokrát nejen kvůli urychlení schnutí, ale aby lak získal lesk, sám o sobě byl polomatný. Ale teď přichází ten průšvih a tím je výdrž. Lak se mi začal po kouskách odlupovat hned druhý den po nalakování, třetí den už jsem ho měla na několika nehtech oloupaný skoro úplně! Udělala jsem tedy něco, co téměř nedělám - lak jsem odlakovala a nalakovala znovu ten samý. Situace se bohužel opakovala, lak mi zase v kusech odpadával. Třetí pokus jsem udělala pouze na prostředníčcích, na ostatních nehtech jsem měla jiný lak. Ten držel perfektně, neonka se ale opět loupala - sice až třetí den, ale to je spíš proto, že prostředníčky nejsou těmi nejpoužívanějšími prsty. Hodně dlouho mi nic takhle špatně nedrželo, dost nemile mě to překvapilo a tím pádem nemám důvod si ten lak nechat. Předpokládám, že nemá smysl vám ho nabízet, že? :-)










13 komentářů:

  1. Ale barva je to hezká. Jsou ještě k dispozici "mé" laky? Pošlu peníze hned.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nádherná barva! Hned bych ho brala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Co třeba nedrží tobě, může držet jiným, takže bych do blogsale klidně i dala (tam mi spíš vadí husté a bublinkující laky). No a teda moc děkuju, klikla jsem na ten odkaz a asi potřebuju Spring In My Step, i když mám už dva téměř stejný laky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ou, to by mě taky vždycky švihlo, když se nedaří zachytit odstín. Naposledy jsem to zažívala s Bleached Neons od Maybelline. Nooo, a z toho odkazu mě taky zaujal ten Spring In My Step :D Tenhle teda vypadá taky nádherně, ale odstínům, co se nedaří vyfotit se snažím vyhýbat. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zase to můžeš brát jako challenge :D Já ty nehty pak pracně upravuju ve všech možných programech, aby ty barvy odpovídaly (jojo nad Bleached neons jsem strávila pár hodin). Takže se z tebe stane vlastně i grafik :D

      Vymazat
    2. Zatím jsem vždycky používala jen PhotoScape, kde si zrovna s tímhle moc vyhrát nejde. Anebo nevím jak na to, to je druhá možnost :)) Možná ale zkusím mrknout ještě na další programy.. Občas by se to hodilo. :D

      Vymazat
  5. Krásná barvička, škoda té výdrže..
    >>>GIVEAWAY<<<

    OdpovědětVymazat
  6. Barva krásná, tři vrstvy je pro mě odrazující. Ale jinak jako fakt krása :)

    OdpovědětVymazat
  7. Neonkám jsem na chuť nepřišla:)

    OdpovědětVymazat
  8. hmm, škoda té výdrže a vrstev, jinak je to úžasná barva a růžové neonky já mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. to je škoda, protože je to úžasná barvička :))

    OdpovědětVymazat
  10. Čéče, u tebe vypadá úplně jinak:-D Ale je mi to jasný no..jestli je naživo jako u té druhé blogerky, tak ho beru, páč odpadávání laku v kusech mě zaujalo, už jsem o tom četla několikrát, ale nikdy se mi to nestalo a chci to vidět na vlastní oči:-D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem ti ho dneska předala :-D

    OdpovědětVymazat