středa 23. dubna 2014

Essence A Hint of Love

Když jsem se byla poprvé podívat na letošní jarní novinky Essence, tenhle lak tam zcela určitě nebyl, toho bych si všimla hned. Ani nevím co mě přimělo po čase omrknout laky znovu, všechny pěkné jsem přece koupila hned napoprvé, takže tam nic zajímavého najít nemůžu... Omyl, objevila jsem rovnou tři pěkné kousky! Jako první jsem musela nalakovat právě tenhle, protože na takovou barvu mám už dlouho chuť, nejmíň měsíc jsem tu měla na poličce připravený You Only Live Twice od OPI, jen jsem na něj zrovna měla celkem dlouhé nehty. A teď ho můžu zase schovat, protože Essence mě dokonale uspokojil.

Lakovala jsem ho v pátek večer, den před Interbeauty, kam jsem šla s mně blízkými blogerkami a neblogerskými kamarádkami. Říkala jsem si, jakou bude mít Dejnička radost, že na mně uvidí svou oblíbenou barvu... Ale opak byl pravdou, dostala jsem vynadáno, že si na sraz beru lak od tak levné značky! No co, i když je levný, je moc fajn a směle se vyrovná dražším kolegům. Je to přesně odstín, jaký má OPI každoročně ve své vánoční kolekci - zářivá rudá, která v lahvičce obsahuje červené a zlaté třpytečky, ale na nehtu jsou pak jen ty červené, protože všechny zlaté se utopí v červené bázi. Moc dobře se lakoval a kryl ve dvou vrstvách. Držel také dobře, hned druhý den jsem měla sice jeté konečky, ale spíš než špatná výdrž laku to byla známka toho, že už je zase potřeba naředit Seche Vite top coat. Po přidání třetí vrstvy jsem ho nosila další dva dny a držel naprosto neporušený. Odlakování bylo také bezproblémové, nehty ani kůžičku mi nezabarvil.

Podle mě je to opravdu nádherný odstín a vůbec se nedivím, že ho Essence propaguje nálepkou "our favorite". Co vy na něj?











15 komentářů:

  1. Když on na tobě leze do růžova, i na fotkách je to vidět a to se mi nelíbí, to prostě není rudá. Ale kočičkou si to zachránila:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dorůžova, to já můžu, líbí se mi to víc než klasika :-) Mínuška posílá pozdrav!

      Vymazat
  2. Musim říct, že se mi dost zalíbil a určitě po něm mrknu. :) Taky už k Essence tolik netíhnu, spíš mám pořád ráda jejich efektový laky, ale tenhle kousek je moc pěknej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju kočky, takže říkám ano! :D (logika)

      Vymazat
  3. Noooo já si ho kupovala hned jak byla nová kolekce na trhu takže tam musel být O:-) :) Takhle se mi moc líbí, ale asi se na moje nehty prostě nehodí červená :D

    http://just-nail-it.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás fakt ne, my jsme hrozně opožděný :-) Ty máš nehty dost dlouhé, tak třeba když se ti někdy zlomí, můžeš toho využít a vytáhnout červenou :-)

      Vymazat
    2. Ale já je právě mám na fotkách ostříhaný úplně do mrtě vyloženě, co nejvíc to jde. A pěkně mě to štve. :-/

      Vymazat
  4. pěkná barvička :) mě ale teď od Essence zaujaly víc ty efektové laky.
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/giveaway-ocni-linky-essence.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se mi taky líbí, mám dva a pokukuju po dalších :-)

      Vymazat
  5. Krásný lak a micinka <3 Škrábe aspoň? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee, skoro vůbec, ona je taková ťuňťa hodná :-)

      Vymazat
  6. Je dost do růžova. Ale stejně si ho koupím. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já ho mám doporučení od Tebe a super ,jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat