středa 9. dubna 2014

Bilance za březen

1. spotřebováno
Já tedy nevím, jak to ostatní dělají, že jim dojde každý měsíc 20 produktů, ale kdybych si já na hromádku nepřihodila pár vzorků, tak vám tentokrát nemám co ukázat! Tenhle měsíc byl prostě bída, ale příští by to mělo být lepší, protože mám hned několik věcí, ve kterých bylo po celý březen už jen troška na dně, ale prostě ne a ne dojít, tak snad dva měsíce tenhle stav trvat nemůže... nebo ano?!

Rexona antiperspirant Sexy - sexy ta vůně nebyla, ale příjemná ano, takže si klidně tuhle variantu koupím znovu, pokud se ještě bude tak za rok vyrábět, protože na letošní léto jsem připravená a zásobená dostatečně.

Balea Battle Field sprchový gel - zatímco deodorant z téhle limitky jsem si velmi oblíbila a mrzí mě, že mám jen jeden, ze sprcháče jsem moc nadšená nebyla - měl sice pěknou fialovomodrou barvu, ale moc mi nevoněl a pěnit by taky mohl víc.

Essence odlakovač strawberry + passion fruit - opět nová verze se širokým hrdlem, takže jsem přelívala do staré lahvičky. Růžová verze je bez acetonu, osobně ale mezi ní a modrou nevidím žádný rozdíl, kromě ceny v Německu - tahle je o pár centů dražší, proto většinou sáhnu v obchodě po tom kokosovém.

SkinFood melounový krém na ruce - naštěstí všechny asijské krémy nejsou úplný propadák jako třeba kočička, ale ani žádný hydratační zázrak jsem zatím neobjevila. Tento krém byl velmi příjemný, hutný, pěkně voněl, i když do melounu to mělo daleko, ale přijde mi, že se téměř vůbec nevstřebával do kůže a zůstával pouze na povrchu. Pokud jsem ho měla doma a namazala se s ním během práce na počítači, tak mi přišlo vše v pořádku, na rukách zůstal mastný film a měla jsem pocit hydratace třeba i na dvě hodiny. Pak jsem si ho vzala ale do práce a tam jsem zjistila, že když používám celé ruce a ne jen konečky, tak se krém otírá a velmi brzy mám potřebu namazat se znovu. Další balení tedy kupovat nebudu.

Catrice dlouhotrvající voděodolná tužka na oči odstín 050 Brown Town Girl - tu barvu jsem měla moc ráda, byla to studená matná hnědá. Opravdu dobře držela celý den a nerozmazávala se mi, voděodolnost jsem ale netestovala. Bohužel se jí stala osudnou moje láska ke třpytivým tužkám Holika Holika, protože jsem ji na nějaký čas odložila a když jsem se k ní chtěla vrátit, zjistila jsem, že je suchá na troud a žádnou barvu z ní už nedostanu, ani kdybych si kůži vydřela. Škoda jí, spotřebovala jsem tak pouze polovinu a budu muset zkontrolovat stav i dalších tužek, které jsem dlouho nepoužila.

Benefit Big Easy - v kalíšku ze Sephory jsem měla tento nový BB cream od Benefitu, který mě velmi zklamal a jsem ráda, že jsem si ho nakonec unáhleně nekoupila a nechala si pouze odít vzoreček. Odstín by sice fajn, krásně světlý, dělal moc pěkný matně sametový finish, který nebylo ani nutné příliš pudrovat, ale zvýrazňoval mi šupinky a zalézal do pórů, takže byl na pleti ve výsledku hodně vidět.

Vzorky Dove a Playboy tělového mléka přišly tuším z DM. Dove by fajn, hezky hydratoval i voněl, ale Playboy byl hrozný, voněl strašně sladce a uměle a měla jsem s ním pocit, jakoby mi zaplácl všechny póry a moje kůže vůbec nemohla dýchat.

Etude House CC Cream byl zvláštní. V první řadě se neuvěřitelně špatně roztíral. Z pytlíčku totiž vyleze bílý krém, který se až na pleti zabarví, jenže mu to trvá tak dlouho, že jsem to napoprvé vzdala s tím, že je to rozbitý, protože jsem měla po rozetření mrtvolně bílý obličej. Na druhý pokus jsem vzala jen maličké množství a začala ho krouživým pohybem zapracovávat a asi tak po minutě se konečně začal zabarvovat. Takže ano, jde to, ale to abyste si na něj tak o 15 minut přivstaly. Odstín mi taky úplně nesedl, byl lehce dorůžova, což já nemusím. Na druhou stranu pěkně pudrově voněl a opravdu viditelně rozjasňoval, dělal takový ten efekt Hourglass Ambient Lighting pudru použitého na celý obličej. Žádné třpytky, jen zdravý lesk. To bylo sice fajn, ale největší šok přišel po odlíčení - alergická reakce! Odličovala jsem ho asi ve dvě odpoledne a k večeru mě začal obličej pálit a měla jsem kůži úplně rudou. Vydrželo to až do dalšího dne a podivně suchou a šupinatou (jakoby spálenou) kůži jsem dávala do kupy další týden. Takže děkuji, ale tohle už nikdy víc!


2. nákupy
Tady je to klasicky velké, ale všechno je to opodstatněné, fakt! Něco jsem nakoupila na veletrhu Beauty and Spa a protože jsem myslela, že nepojedu na Interbeauty, objednala jsem si pár laků na ebay. Gabriella Salvete mi poslala své novinky, Flormar nadlak a rtěnka jsou z Tety, ten sprchový gel vedle je dárek k nákupu (akce znovuotevření prodejny), to černé co není skoro vidět je jeden z mých top BB krémů, který mi docházel a teď už můžu napsat, že došel. Astor Lip Butter jsem vám ukazovala na Instragramu, nějak mi ten vysněný odstín ale nesluší... Balea šampon, kondicionér a holítka jsem kupovala už v únoru, ale zapomněla jsem na ně, tak jsem je pro pořádek přidala sem. Micelárka Bourjois je z Elle, ten malý Dove byl v Cosmopolitanu. Docházel mi lak na vlasy, tak jsem ve slevě koupila Taft, pak byla akce na Toni and Guy, který jsem už delší dobu chtěla, když ho Lou tak chválí, takže mám dva nové a ten starý pořád ne a ne vystříknout naposledy. Koule do koupele jsou z Biooo, a pak jsem ještě jednou využívala 40% slevu v Sephoře a to i když už prý neplatila... Chybí tam dvě Benefit rtěnky aby to dávalo 4 věci, ale jen jedna z nich je moje. No... pár nákupů a zase je z toho hromada přes půl stolu ;-)






10 komentářů:

  1. Ach jo, já teď lituju, že jsem si nevzala ten Hey baby:-(
    Battle Field jsem načala teprve minulý týden a ta barvy mě překvapila:-D Ale zatím mi voní, je to zvláštní sladká vůněTy koule z Bioo musím říct, že jsou super, krásně hydratační, krásně voní, je s nima bžunda, když se rozpouští, ale je pak zas..viněná a kluzká celá vana, takže asi radši doporučuju to použít jako hydratační mýdlo.
    Ten astor máš ten co já? Hug me, nebo tak nějak..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ty koule se chystám použít jako mýdlo, já na to válení ve vaně nejsem... Astor mám Hug Me, ale to už jsem ti vlastně psala jinde :-)

      Vymazat
  2. Ta přehlídka laků na nehty je lákavá jako bonboniéra :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak snad napotřetí se mi to povede... Laky se mi moc líbí všechny! Já bych do té měsíční rubriky neměla co dávat, tak max do půlroční. Všechno mi vydrží dlouho.
    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už to taky skončí, Martinko, budu se muset krotit, i když mi to bude chybět, to jsem prostě já - co se mi líbí, musím okamžitě mít :-)
      Taky se měj krásně!

      Vymazat
  4. Doufám, že lak na vlasy sedne ;) Já mám teď tu zlatou verzi a není tak dobrá jako tahle...
    Jo a jestli je Hug me ten osdtín toho libutteru od Astoru, tak ten má máma a už tam skoro nemá :D Prý je to dokonalá barva. Pravda je, že já mám vždycky tence jí ho krást, když ho má :D
    Plus se ti pochlubím, konečně je na cestě ke mně tahle kráska: http://formulax.com/sites/default/files/styles/resp_product_main_breakpoints_theme_formulax_desktop_1x/public/frmx_product_assets/bottle_images/2013/10/s1546662-main.png?itok=bmDtWuHz Přijde mi, že Formula X teď je hodně vidět a tuhle potvůrku sem si nemohla nechat ujít :) Jako odborník v lacích, nenapadá tě něco podobného tomuhle? Věřím, že u jednoho asi nebudu chtít zůstat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, ten lak není vůbec špatný, osobně si teda pořád myslím, že musí existovat ještě nějaký lepší, ale tenhle je asi nej z toho, co jsem zatím vyzkoušela, takže jsem si koupila ještě jeden, dokud je ta sleva v Tetě, plnou cenu se mi za něj asi nebude chtít dávat :-)
      Jj, je to Hug Me, přijde mi na mě docela tmavý, ale barva je to krásná.
      Rádoby odborník v lacích Formula X vůbec nezná! :-D Ale vybrala sis krásný odstín! Něco podobného myslíš různě velké glitry v čiré bázi?

      Vymazat
  5. Peti, tyhle články miluju a vždycky se na ně dost těším :) Co je to za značku toho BB? Nějak to nemůžu rozluštit.. Teď jsem koukala v Tetě, že mají taky Toni&Guy a dokonce měli slevu 50%, asi po laku mrknu, už mi dochází.. No a laky super, potřebovala bych taky nějaké nové.. Můžu se zeptat, kde na ebay nakupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baru, je hezké vidět tu od tebe po dlouhé době komentář :-) Ten BB je Skin79 Classic Intense. Jsem z něj nějaká rozpačitá, přijde mi dost jiný, než to první balení co jsem měla... Ta sleva v Tetě je super, taky jsem se zásobila a koupila druhý lak, ale na šampony jsem nečetla nic moc dobrého, takže ty jsem nakonec nekupovala, i když jsem původně chtěla. Laky nakupuju tak různě, občas od maiandjays, když se to nashromáždí, případně pokud chci jen dva tři kousky, hodím to do vyhledavače a srovnám podle ceny, často nejlépe vychází beautyzone2007.

      Vymazat