čtvrtek 6. března 2014

Zoya Blaze

Zoyu Blaze bych směle zařadila mezi nejkrásnější laky, které mám. Pochází z Ornate kolekce z roku 2012, která kromě ní obsahovala ještě další dva holografické laky - Storm a Auroru. Storm nemám, na černou moc nejsem, ale Aurora se tu snad jednou také ukáže. 

Bohužel než jsem Blaze zvládla nafotit doma, venku mi zalezlo slunce, takže nedostala šanci zazářit tak, jak by si zasloužila. Fotky jí ubližují, ve skutečnosti je tmavší, intenzivnější a holografický třpyt výraznější. Báječně se lakuje, bohatě stačí dvě vrstvy. Ani výdrž nebyla tak špatná, jak jsem u Zoya laků zvyklá, konečky se mi sice ošoupaly, ale viditelné to bylo až čtvrtý den. Nějaké negativum? Značka Zoya se hůř shání, ale ebay to jistí.







15 komentářů:

  1. Na prvej a poslednej fotke ziari teda uplne uzasne!!! Fakt krasa...ani niet co dodat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně moje slova :) ta první fotka - ach, to je nádhera :))

      Vymazat
  2. Super barvička. Takové mám nejraději! Nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš! No ten JE! Právě jsem se zamilovala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Brutálne sa mi páči všetko holografické. Najmä laky na nechty. A dnes mi do zbierky pribudli ďalšie 3. Jupí! No ale takýto nádherný červený som ešte nevidela.

    OdpovědětVymazat
  5. Já musím se všemi souhlasit, hlavně tedy ta první fotka, to je něco! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem na něj koukala na googlu dřív, ale teď si mi potvrdila, že je vážně překrásný!

    OdpovědětVymazat
  7. Hello ,this is Alice from BornPretty store.I like your nail art designs .Could you please review our nail art items?
    If you are interested please feel free to contact me blog@bornprettystore.com
    Our online store:www.bornprettystore.com
    You can also follow us on Tumblr:bornpretty2014
    Look forward to hearing from you soon.

    OdpovědětVymazat
  8. Úchvatný lak na úchvatných nehtech;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten vypadá božsky! :)
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat