pátek 6. září 2013

Avon Perfect Kiss - Kiss Me Pink

Pokračuji v představování růžových Barbie rtěnek, které mě toto léto hodně baví. Původně jsem myslela, že vám tenhle kousek vůbec neukážu - ulovila jsem ji za pár korun na Aukru a v katalogu dlouho nebyla, takže jsem si myslela, že se přestala vyrábět. V kampani číslo 12 se ale rtěnky opět objevily, takže jsem si hned objednala dvě další a než je pořádně otestuji, ukáži vám aspoň tuhle růžovku.

Balení je plastové, ve stříbrné barvě. Líbí se mi a to hlavně její vroubkování a jak se na vršku sbíhá dohromady. Co se mi ale nelíbí vůbec je, jak je na tom lesklém plastu vidět každý otisk prstu, každá šmouha... Za žádnou cenu ho nedokáži udržet čisté.

Barva je krásná, výrazná růžová. Není čistě krémová, obsahuje drobné stříbrné třpytečky, které ale nejsou vidět a ani na rtech nezůstávají, zmizí společně se rtěnkou, pokud ji tedy úmyslně nesetřu. Intenzitou odpovídají spíš fotky rtěnky v balení, ze rtů mi foťák opět vyžral hodně barvy. Ačkoli se mi odstín líbí, je na mě přece jen až moc křiklavý, takže ho raději tlumím balzámem na rty. Jinak to ale není vůbec potřeba - při prvním dotyku rtěnky na rtech se zdá trochu suchá a že nepůjde nanášet, ale s každým dalším přetřením lépe klouže a více se leskne. O rty sama o sobě nijak nepečuje, ale pokud ji na rtech mám, mám pocit hebkých a vyživených rtů. Se rtěnkou zmizí i tenhle pocit, ale rty rozhodně nenechá vysušené. Občas má s větší vrstvou tendence cuckovatět, na druhou stranu nijak nezvýrazňuje suché a šupinkaté rty.

Vydrží asi tak dvě hodinky, s balzámem trochu méně. Mizí rovnoměrně a nezanechává stain, což je pro mě velké a významné plus. Voní jemně, karamelově nebo možná vanilkově... Chuť nemá žádnou. 

Nepatřím k těm, které Avon zatracují. Ačkoli u něj dávno neobjednávám tolik jako dřív, vím, že některé kousky, a to zejména z dekorativky, jsou povedené. Tahle rtěnka mezi ně patří a já tuším, že jednou budu mít většinu světlých odstínů z nabídky...






rtěnka samotná


balzám na rty + rtěnka


10 komentářů:

  1. Krásne farby na krásnych perách :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle rtenky taky rada nosim!krasne barvy!
    pozdravy z milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  3. Musím rozhodně souhlasit! :) já mám odstín Lovey Dovey Pink a jsem naprosto nadšená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lovey Dovey už mám teď taky, krásný odstín na každý den :-)

      Vymazat
  4. Děkuji za komentáře, jsem ráda, že se vám líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Avon mě nepřemluvíš, ale musím ti pochválit rty. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá tak...šťavnatě :) Krásně.

    OdpovědětVymazat