neděle 28. července 2013

Catrice gelové oční linky Black Jack With Goldie Hawn

Catrice zase po čase obnovuje svůj sortiment, ukončuje prodej některých výrobků a brzy je nahradí novinkami. Proto jsem se rozhodla napsat přednostně recenzi na 2 výrobky o kterých vím, že končí, abyste si je případně mohly koupit v probíhajícím výprodeji.

Prvním z nich jsou gelové linky v odstínu Black Jack With Goldie Hawn. Nepatřím mezi ty slečny, kterým k líčení stačí orámovat oko tlustou černou linkou, já si spíš vyhraju se stíny a linku používám hlavně k optickému zahuštění řas, které nemám zrovna nejhezčí. K tomu mi absolutně vyhovují linky hnědé, které používám téměř pořád. I já ale občas dostanu chuť na výraznou černou linku, případně se mi k některému líčení hnědá nehodí (zejména k šedým a stříbrným stínům), takže pro takové případy mám i linky černé. Byla jsem dost spokojená s Essence, ale poté co mi vyschly, bylo nutné pořídit si náhradu. Málem už jsem koupila nějaké asijské, pak mě ale zaujaly tyto - proč mít obyčejné černé linky když můžu mít linky se zlatým třpytem? Volba byla jasná.

Nicméně musím uznat, že ten zlatý třpyt na očích není příliš vidět. Okolí z běžné vzdálenosti nemůže poznat nic a já sama to vidím pouze při detailním zkoumání. Ale je to pěkné, když mezi řasami občas probleskne třpytečka, i na některých fotkách je to hezky vidět - bohužel většinou na těch rozmazaných, takže vás o tenhle pohled ochudím.

S linkami se mi pracuje dobře, bez problémů je nanesu jakýmkoli štětečkem na linky, který vlastním. Za několik měsíců, co je mám, nijak nezměnily konzistenci ani nevyschly, takže jejich životnost bude určitě delší než doporučovaných 6 měsíců. Drží úplně celý den, včetně těch extra dlouhých, co mají i 16 hodin. Samy o sobě se nemažou, musela bych si na víčko sáhnout několikrát, aby se mi podařilo linku umazat. Odličují se také dobře, ale mně se dobře odličovaly i ty Essence a přitom jsem nejednou četla stížnosti, že to ostatním dělá problémy, takže to berte v úvahu.

Já jsem s linkami moc spokojená a velmi mě mrzí, že takový originální odstín z českých drogerií zmizí.







4 komentáře:

  1. Moc hezký odstín, souhlasím, že je škoda, že končí, i když mě osobně se to nijak nedotkne.. já s těmi gelovými linkami prostě nějak nekámoším :(

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Můžu se zeptat, jaký jsi na ně použila štěteček?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou takový ten zeleý od Alverde, ale mám různé, od NYxu, Elfu, ze sady Sigma, Is Mine a Zoréya...

      Vymazat
  3. Krásne, tie zlaté trblietky tú čiernu pekne zjemňujú :)

    OdpovědětVymazat