sobota 19. listopadu 2011

OPI Meep-Meep-Meep

Mína si přála vidět na nehtech co možná nejdříve Meep-Meep-Meep. Přání jsem jí sice splnila, ale nejradši bych sem ty fotky vůbec nedala... V životě se mi nestalo, aby byl takový propastný rozdíl mezi realitou a fotkou! Neodpovídají absolutně vůbec, ani jedna, je to jak jiný lak... Budiž mi útěchou, že nejsem sama, kdo tuhle barvu nedokáže foťákem věrně zachytit, neodpovídá ani jediná fotka na celým internetu. Ale moje patří k těm horším... Ten lak není růžový! Je vínově červený a mnohem tmavší. Obsahuje cosi, co v lahvičce vypadá jako šupinky, na nehtech jako červené třpytky a při odlakování vyjde najevo, že jsou vlastně zlaté. Po zaschnutí zůstane lehce nerovný povrch a ani Seche to nevyhladil - dost možná ale už ho mám moc naředěný a přestává fungovat, tak tuhle informaci neberte moc vážně. Lakoval se dobře, kryje ve dvou vrstvách a pokud z loňska nemáte Let Me Entertain You, tak si ho určitě pořiďte, protože je krásný.





10 komentářů:

  1. Děkuju, ale stejně teda nevím. LMEY nemám, tudíž by se mi tenhle mohl hodit...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten mám na cestě, takže jsem moc zvědavá, jak vypadá, když říkáš, že na netu fotky nesedí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vínově červená by se mi líbila - LMEY mi neslušel ,ač ta barva je áááách, bylo to na mě moc výrazný až vulgární....a podle fotek vypadaj skoro stejně, jaká je skutečnost?

    OdpovědětVymazat
  4. LMEY se mi nelíbil a tenhle je zlobivý a hrbolatý, fujky...ale aspoň jsem zase ušetřila:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádherný nehty ♥ :-)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá jako vánoční červená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mína: mohl :-) Je krásnej a slušivej, určitě s ním chybu neuděláš. A můžu samozřejmě půjčit, aby bylo rozhodování snazší :-)

    Yarisse: dáš pak vědět jestli bylo překvapení příjemné nebo ne? :-)

    Dáši, já jsem si srovnání nedělala, tak tu nechci jen tak něco plácnout, ale udělám ho!

    Anonymní, moc děkuju, ale stále je co zlepšovat jak v péči o nehty, tak v lakování :-)

    Díky všem za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  8. Viennettko, dám, spolehni se :)

    OdpovědětVymazat