neděle 27. listopadu 2011

Fusion Beauty LipFusion lesk na rty s kolagenem Crave

Růžový lesk na rty se zlatým shimmerem? Ten musím mít! Klik... Takhle nějak se to stalo. Impulzivně, bez přemýšlení, mozek se zatemnil a z lásky k nádherné barvě jsem úplně zapomněla, že tyhle brnící lesky špatně snáším. Abych byla přesná, tak je úplně nesnáším, ten pocit na rtech mi strašně vadí, nesnesu to déle než pár minut. Takže vám v této recenzi neposkytnu žádné informace o výdrži ani objemovém efektu, protože jsem ho zkusila pouze jednou a jakmile začal brnět, urychleně jsem ho vyfotila a šel dolů. Říct vám můžu jen to, že má pěkné, jednoduché balení a je celkem velký - má 8,22g. Že voní slabě, ale příjemně, přijde mi, že z toho cítím pomeranč. Skoro vůbec nelepí. A že prostě brní dost, brrr :-) Ale ta barva, ta je tak krásná! Nevypadá vůbec lacině, na rtech je to prostě šťavnatá růžová, které zlatý lesk přidává na originalitě. Velmi pěkná, nikterak řvavá, sheer barva vhodná na denní nošení. Pokud je mezi mými čtenářkami někdo, kdo není taková cíťa jako já a lesk by se jí líbil, ať se mi ozve v komentářích nebo na mail, protože pro něj hledám novou majitelku. A kdyby někdo věděl o dupe, který nebrní, budu velmi vděčná za tipy!





11 komentářů:

  1. Krásná barva.
    Brnící lesky mi taky vadí.

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně se mi nelíbí v tom balení, ale na rtech je to nádhera! :D Jinak citrusy potvrzuji, cítím je v každém lesku od Lip Fusion. Doma se mi válí Infatuation a ten mě zklamal, jelikož nebrní vůbec :/ Takže pokud by byl zájem o výměnu, ozvi se mi na mail patissie@live.com :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkus maybelline MNY v odstinu 365. Mozna bude o malinko vic do oranzova, ale takhle z fotek by to mohl byt dobry dupe!

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle lesk vypadá dobře : ) Já mám naopak lesky s brněním ráda, ale zatím jsem ještě nenarazila na takový, který by mi nezanechával na rtech příšerně lepivý pocit... Můžu se zeptat na přibližnou cenu za jakou se dá pořídit?? : D Na internetu jsem ho našla za pro mě nehoráznou částku a nechce se mi tomu věřit : D Ráda bych ho vyzkoušela, ale nechci za něj dávat majlant...

    OdpovědětVymazat
  5. krásna farba...celkom ako ospevovaná lícenka Orgasm :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Van Apperly: o výměnu asi ne, pokud teda nemáš úplně stejný odstín :-)

    PlumFoolery: jojo, viděla jsem ho už u tebe několikrát. Mrknu na něj i naživo, ale oranžový právě nechci, chci růžovku :-)

    Janush, mám ho z Jahody z nějaké slevové akce, teď tam stojí 866Kč, tolik jsem za něj nedala, myslím že stál kolem 500Kč. Koukala jsem na ebay a dá se teď sehnat i levněji, navíc na Jahodě tenhle odstín už nemají.

    Čajová, trefa, asi by spolu pěkně ladili :-)

    OdpovědětVymazat
  7. no ja mam to brnenie zasa rada :D je to take zaujimave :D

    OdpovědětVymazat
  8. MissMarta: já chápu, že to někomu může přijít zajímavé, ale mě to nenadchlo :-)

    Lesk už si našel novou majitelku, moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  9. Super odstín - pokud chceš můj soukromý tip, tak http://rayonnera.blogspot.com/2010/10/estee-lauder-high-gloss-ultra-brillance.html - je taky nádhernej, i když ne tak světlounce růžovej, ale krásnej...máš nádherný plný rty, btw :)

    OdpovědětVymazat