středa 24. srpna 2011

Dare To Wear Love Potion

Dnes tu mám nádherný lak, jehož krásu se mi na fotkách vůbec nepodařilo zachytit :-( Základová barva je ve skutečnosti o něco více dofialova a ty holografické třpytečky byly aspoň občas vidět. Bohužel když jsem ho fotila, zrovna bylo to sluníčko takové polochcíplé a nenechalo lak pořádně zazářit. Jinak je úplně bezproblémový, dobře se lakuje, kryje ve svou vrstvách a ani odlakování nebylo tak zlé, jako jsem čekala, alobal jsem nepoužila. Za půjčení moc děkuji Míně, určitě si pořídím i svůj vlastní (a štve mě že jsem to neudělala na tom kosmetickém veletrhu, na co já myslela?!)






14 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně. Takový by jsem si nalakovala, až půjdu na vánoční nákupy. Už si to začínám představovat. Dokonalost. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba, že je podobnej Roxy a ten je ještě ke všemu hezčí?

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc povedený ;) A já si jeho krásu snad i dokážu představit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se Viennettko zeptat, jaký máte na mysli fígl s odlakováváním s alobalem? To neznám a musím říct, že mě odlakovat lak s třpytkami dává hodně zabrat a proto se s nimi lakuju jen občas.. už vidím tu práci s odstraňováním :(... díky. Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Dejni, říkáš, že raději Roxy než tento? Ten mám totiž na mým možná-někdy-wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Peti moc ti sluší, úplně padám pod stůl! Určitě si ho pořiď :)

    OdpovědětVymazat
  7. PS: Jo a odkaz na ty moje zoufalý fotky jsi tam dávat nemusela :D

    OdpovědětVymazat
  8. An, vidíš, mně třeba vůbec vánoční nepřijde :-)

    Dejni, řekla bych že mu moc podobnej není a krásnej je minimálně stejně jako Roxy :-)

    Baru, o tvé fantazii vůbec nepochybuju :-)

    Péťo, mrkněte sem a kdyby bylo cokoli nejasné, klidně se ptejte :-) http://viennettka.blogspot.com/2010/12/odlakovani-trpytek-alobalova-metoda.html

    Dáši, oba! :-D

    Míno, děkuju, tak já ten odkaz smažu, ale mně se tvoje fotky líbí :-)

    Všem děkuji za krásná slova! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, tenhle vidíš a řekneš si jako jo je pěknej a jdeš dál, ale když jsem na Pétě viděla Roxy, tak jsem jí musela na ruce zírat furt, takže asi tak;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji za odkaz na alobalovou metodu, je to jasné, úžasně zpracovaný návod! :) petra

    OdpovědětVymazat
  11. Jenže ty jsi, Dejni, tenhle neviděla naživo, tak to nemůžeš srovnávat ;-)

    Péťo, není zač, ráda jsem pomohla :-)

    OdpovědětVymazat