čtvrtek 7. července 2011

OPI Glacier Bay Blues

Krásná, ale hodně zlobivá modrá. Začneme tedy negativy:
- neposlouchá, rozlévá se po nehtu kam se mu chce
- je řídký, tři vrstvy jsou nutnost
- jsou trochu viditelné tahy štětečkem
- výdrž je MIZERNÁ!, konečky jsem měla ošoupané během dvou hodin
Pozitiva, aneb proč stále bydlí u mě doma a ne někde jinde:
- tmavě modrých laků moc nemám a tenhle je opravdu pěkný
- snaží se být duochrome dozelena a při troše fantazie i dofialova
- jeden z mála laků, který jsem lakovala více než jednou a poprvé to bylo u jedné zvláštní příležitosti, takže k němu mám osobní vztah






10 komentářů:

  1. Veľmi pekný, rovnaký (alebo aspoň veľmi podobný) odtieň mám od Eveline (lacná poľská značka:)) a myslím, že má aj väčšiu výdrž :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak toto je krásná barva. měla jsem takový (teda jako myslím tak pěkně tmavě modrý) od oriflame asi tak před dvaceti lety... a byl krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. Aáááááá to je krása...taky nějaká už blbě sehnatelná či ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Je fakt nádherný, ale pri modrej odmietam dávať viac ako dve vrstvy ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky máš nalakováno nádherně, i když třeba v popisu pak tvrdíš jak se ti s daným lakem lakovalo blbě, ale teď je to teda poprvé i vidět. To je fakt hrůza, takovýhle lak byl letěl barva nebarva:-( A ta mi mezi náma taky přijde dost ošklivá:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, to jsem vůbec nevěděla, tak tím spíš si ho musím nechat ;-)

    Dejni, ten výsledek není vůbec směrodatný, mně se kolikrát s lakem pracuje strašně dobře a stejně to nevypadá pěkně, mám to křivé u kůžičky a tak... A tohle mi zrovna zas až tak hrozný nepřijde, ale tak každý to vnímáme jinak :-D

    Díky všem za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem s ním taky měla rozporuzplnej vztah. Ten duochrom se mi právě hrozně líbil a ani si nepamatuju, že by to lakování bylo děsný. Já spíš měla problém, že je to prostě ta inkoustově modrá, i když fakt krásná. Já ty tmavě modrý laky nějak nemusím...

    OdpovědětVymazat