úterý 26. července 2011

Essence I´m a Marine Girl

Tohle je můj původně jediný úlovek z nejnovější kolekce Essence, ale nakonec se mi to rozleželo v hlavě (a Yarisse tomu dost pomohla) a já jsem se ještě pro pár věcí vrátila. Recenze se pokusím napsat a nafotit co nejdříve, dokud je to aktuální :-)
Až na ten zlatý lak se mi líbí všechny, které v téhle kolekci jsou, ale už se opravdu snažím nekupovat dupes, takže krémovou bílou ani červenou nepotřebuji a šedých mám taky nějak hodně (i když uznávám, že úplně stejný ne a případná koupě by se dala omluvit, ale byla jsem silná), takže jediná volba padla právě na tento, protože tmavé modré jsou pro mě ještě poměrně neprozkoumanou skupinou. Řekla bych, že je to jeden z mála velmi fotogenických laků, na fotkách mu to sluší víc než ve skutečnosti - to mě bohužel trošku nudil. Lakoval se dobře a stačí dvě vrstvy. Také bych chtěla vyzdvihnout množství, většinou jsou Essence laky menší, ale tento má 15ml. Ač na námořnické motivy moc nejsem, měla jsem hroznou chuť ho ozdobit podobně jako lahvičku nějakou kotvičkou, ale bohužel ji na žádné destičce nemám, tak zůstal bez zdobení :-(






17 komentářů:

  1. Fotogenickej sice je, vo tom žádná, ale jděte už s těma modrýma všichni do háje, modrá kam se podívám, já chci zas vidět hezký nositelný laky!:-D

    OdpovědětVymazat
  2. neni vůbec ale vůbec marnej! já se těšim,až se dostanu do rossmana .D.....

    OdpovědětVymazat
  3. lovelyhair: tak kolekce ještě v Rossmanovi není? Jsem se tam chtěla jít mrknout...kde se teda dá sehnat?

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná farba. Fakt úžasná :) U nás táto kolekcia ešte nie je, ktovie či vôbec bude.. :D ... Ale chcem ho!

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, je krásnej, ne něco co si poběžím koupit, ale tobě sluší.
    AYD je, neboj :), já půjdu do Rossmana ve čtvrtek, kdyby ho měli mám ti ho vzít?

    OdpovědětVymazat
  6. Je pěknej, ale mít ho nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  7. dneska jsem na něj koukala. no, možná se pro něj vrátím

    OdpovědětVymazat
  8. Dejni nezlob :D :D , modrá je dobrá a tento je super...taky musím ještě stihnout před dovolenou očíhnout rossmanna :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to velmi dobře.
    An, potřebuješ tento lak?
    odpověď An - NE!
    odpověď laku - Potřebuji An!
    :D

    OdpovědětVymazat
  10. Panebože .... TEN JE ÚŽASNEJ!!! Podobný mám pouze od nějakých neznaček typu 9,-! Všechny jsem měla marně na nehtech jednou, protože barva se zažere do nehtu a nemohu se toho zbavit! ALE PRO TENHLE SI HNED ZÍTRA POBĚŽÍM. Svitla ve mně naděje. Děkuji za ukázku! Tuhle barvu jsem si prostě zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbí, připomíná mi můj oblíbený Aruba Blue :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zdá sa,že na Slovensku sa táto kolekcia predávať nebude, my máme holografickú :) Škoda, určite by som si vybrala aj odtialto,napr. červených odtieňov nikdy nie je dosť :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dejni, nezlob, kdo se ti má pořád fotit s těma červenýma, vždyť všechny vypadají stejně! Chce to občas změnu :-)

    AYD: ve většině Rossmannů už by kolekce měla být, občas už je i vyprodaná, je to rychlost!

    An, bavíš :-D

    Malltynko, doufám, že pak nebudeš zklamaná, mě opravdu přijde, že je na fotkách hezčí než ve skutečnosti :-)

    Soni, ten mám taky, zkusím udělat srovnání, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuju za zmínku! A moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat