neděle 9. ledna 2011

OPI DS Dazzle x Golden Rose Multi Dimensions 24

Zase jednou tu mám srovnání, ačkoli teda nevím jestli to bude mít nějakou vypovídací hodnotu, protože i když jsem teď tak 5 minut ty fotky zkoumala, tak si nejsem úplně jistá, který lak je který :-D Pravděpodobně je na ukazováčku a prsteníčku Golden Rose, který jsem vám ukazovala tady. Druhý lak je OPI Dazzle, ten má samostatný příspěvek zde. Jo, snad to tak bude... No, je zajímavé jak za 60Kč nebo 300Kč můžete dostat podobné laky, že? :-)




5 komentářů:

  1. Mně přijdou podle fotky úplně stejné. Ani se nedivím, že je nemůžeš rozeznat.
    Náhodou, někdy je super, když najdeš něco levného, co vypadá stejně, nebo dost podobně jako to dražší. Problém je, když to najdeš v momentě, co máš to dražší už doma, protože to pak většinou naštve.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné laky. Po GR zapátrám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je teda dokonalá podobnost. A kdyby ten hajzlík stál jen 300...:-/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tedy mně připadají oba stejné a tím pádem i oba stejně krásné!

    OdpovědětVymazat
  5. Yari, to máš pravdu :-) Naštěstí zrovna v tomhle případě mě to neštve, na DS sérii jsem ujetá a chtěla bych ho i kdybych měla doma 10 podobných a navíc to byl dárek :-)

    Soni, zapátrej, podle mě ti bude moc slušet! Není tam ta "ku.evská řvavost" jako u OPI.

    Dejni, to bylo jen takové zaokrouhlení, kolik DS laky běžně stojí. Díky tobě mě jeho cena netrápí :-D :-*

    Luci, malinko rozdíl tam naživo je, ale souhlasím s tebou, že jsou krásné :-)

    OdpovědětVymazat