pondělí 10. ledna 2011

MAC Ripe Peach

Já vím, že tohle už je poměrně stará záležitost a všichni ji znáte, ale já se s vámi prostě musím podělit o nadšení, že ji konečně mám! Protože nikdy jsem si tak nervala vlasy, že jsem si nekoupila nějakou věc z limitované edice, jako právě kvůli téhle tvářence. Většinou na takovou věc zapomenu, ale Ripe Peach mi ležela v hlavě pořád, pořád jsem slídila všude možně po netu zda by šla koupit za rozumnou cenu (dát za ni 60 dolarů na ebay byla krajní možnost, ke které bych se asi nikdy neodhodlala). No, konečně se povedlo!
Nebudu tady psát nic moc moudrého, myslím že všichni víte, o co jde - tvářenka z jarní kolekce, kde byly všechny takhle pěkně dvoubarevné. Já jsem chtěla právě tuhle, protože broskvové tvářenky mi sluší ze všech nejvíc. A chtěla jsem ji i navzdory tomu, že už jednu velmi podobnou mám :-) Jsem z ní nadšená, je krásně jemná a stínuje se mi s ní lépe než s její skorodvojnicí. Tak se mrkneme na fotky...
Tady se mi moc nepodařilo zachytit barvu, je to focené s bleskem, protože jsem si až teď večer uvědomila, že jsem ji nevyfotila zavřenou a chtěla jsem tu takovou fotku mít :-)

Na chabém sluníčku co bylo ráno v půl deváté, tady barevně odpovídá realitě.

S bleskem - je vidět, že má maličké stříbrné třpytečky, ty ale na obličeji pak nejsou.

Snažila jsem se ji vyfotit jak na ruce, tak i přímo na obličeji, ale na obličeji to nebylo vůbec vidět, musela bych se asi zmalovat jako Marfuša, aby to foťák zachytil :-) A na ruce nemám žádnou ostrou fotku, tak aspoň takhle.

Velmi podobná tvářenka Nars Gilda. Barevně je stejná asi jako prostředek Ripe Peach. MAC má samozřejmě tu výhodu, že si výslednou barvu může každý trošku regulovat podle svých potřeb.

Nahoře MAC Ripe Peach, dole Nars Gilda. Zatím jsem ráda, že mám obě, uvidím časem až nadšení z MAC opadne, jestli Gilda nebude zanedbávaná a nebude muset jít pryč :-) A ne, nemám tvářenku za nehtama, ale zrovna stejně barevný lak :-)


8 komentářů:

  1. vyzera to super, gratulujem k ulovku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barvička. Poslední měsíc a něco nepoužívám tvářenky. Začala jsem se v nich cítit divně. Asi to bude tím, že potřebuji jiný (světlejší cihlový) odstín.

    OdpovědětVymazat
  3. evie: děkuji :-)

    An: já poslední tři měsíce pořád nakupuju tvářenky :-D U broskvových jsem zatím nikdy nešlápla vedle, u ostatních záleží hlavně na množství, jaké si dám, řekla bych že pak na mně přijatelně vypadá většina barev. Ale je fakt, že mi trvalo než jsem došla ke zjištění že broskvičky jsou nej, pořád jsem toužila po růžových tvářenkách... ale teď už vím, že v nich vypadám jako prasátko a kor teď v zimě :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Teda já si bez tvářenek neumím představit svůj život :-) Dokonce si myslím, že kdyby mě donutil někdo, že si můžu nechat jen jednu věc z celé kosmetické výbavy, byla by to nějaká tvářenka. Jinak po ripe peach jsem taky dlouho toužila, ale teď mám nějaké období, kdy se vyhýbám oranžovějším tvářenkám a nejradši bych nějakou studenou červenou...

    OdpovědětVymazat
  5. MAC is always rocking.Love the colors and quality of MAC.There is no comparison of it with the rest of the band.

    OdpovědětVymazat
  6. ta barva se mi líbí! Já naprosto miluju tvářenky ... myslím, že bez ní NENÍ LÍČENÍ prostě kompletní! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je pecková.. taky se mi líbí.. ješte Nars orgasm je pecková... kdes ji nakonec sehnala ? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, souhlasím, taky jsem tvářenkám propadla a neumím si představit, že bych byla bez ní :-)

    Lauro, je od kamarádky.

    OdpovědětVymazat