úterý 9. listopadu 2010

Essie Baby´s Breath

Strašně bych chtěla bílý lak, který není úplně čistě bílý, ale má v sobě malinko růžové. Ale nemyslím tím bílou růžovou typu OPI Mod About You. Musí to být bílá a růžová vykouknout jen občas. Což by tenhle Essie částečně splňoval, ale u něj ta růžová byla vidět fakt hodně málo, já ji tam zahlédla jen při umělém osvětlení. Klidně může být takový polosheer nebo jelly jako je ten Essie, to vůbec není na škodu, jen nesmí dělat díry. Neznáte někdo takový lak, prosím?




9 komentářů:

  1. vidiš že sem umíš dát i pěknej lak! hehe. ale tenhle je fakt. pravidelně se na něj chodim dívat.

    OdpovědětVymazat
  2. Očividně jsi jediná, komu se líbí :-D Jestli ho chceš, je tvůj, mě nepřesvědčil.

    OdpovědětVymazat
  3. no, a když ho srovnáš s tam tim tim tim, s lavender cloud, potřebuju ho?

    OdpovědětVymazat
  4. Jak to dopadlo? nechápu, že jsem tenhle příspěvek přehlédla!

    OdpovědětVymazat
  5. Dopadlo to tak, že s Lavender Cloud si podobný vůbec nejsou, a LC taky není to co jsem hledala. Nicméně vítěze už mám - Misa Blush Hour. Ale teď vůbec nevim, jestli tenhle lak ještě mám, vidím že jsem ho slibovala Andulce a on už je asi doma někde jinde, oops...

    OdpovědětVymazat
  6. Mě právě zajímalo to kde je doma, jestli by ještě byla šance ho živého vidět;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem to našla a je doma na Slovensku, u Verunky - Veve...

    OdpovědětVymazat