čtvrtek 11. listopadu 2010

China Glaze Strawberry Fields

Vzpomínka na léto a jeden z mých nejoblíbenějších laků. Já vím, že už jste ho viděli nejmíň 100x, ale není prostě úžasný?? Takhle nějak by asi vypadal lak viennettka, kdyby ho někdo chtěl někdy vyrobit :-D Rozhodně by byl fuchsiově růžový a měl v sobě zlatý třpyt. A možná i nějaké velké šupinky, hmmm... Ale on by i tenhle byl fajn, akorát teda už mám smůlu, ten svoje jméno má. Na fotkách mám 3 vrstvy laku, na prvních dvou s nadlakem, další dvě bez.




7 komentářů:

  1. Je nádherný! Taky jsem neodolala a zakoupila, i když jsem ho ještě nestačila nalakovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, já jsem vůl. Měla jsem stáhlé fotky v PC a pořád se rozhodovala zda do něj jít, nebo ne. Nakonec jsem odolala. Peti, ale po tvých fotkách už asi neodolám. Je nádherný. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Míno, těším se na fotky, ty budeš mít zase krásně nalakováno, tak potěším oko :-)

    Verunko, vzhledem k tomu, že můj vkus na laky je ti celkem blízký, tak to co mám v top 20 rozhodně musíš mít! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji! No ale k Tvojí dokonalosti mám ještě strašně daleko!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. how pretty! I love it, especially with that gold sheen!

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, souhlasím. Musím s tím něco udělat. :))

    OdpovědětVymazat
  7. No bezva! Tak mám další láček do objednávky :) Díky za krásné fotky a inspiraci :)

    OdpovědětVymazat