úterý 9. srpna 2016

Nákupy květen - červenec

Zase jsem nechala blog pěkně dlouho zahálet, takže čím jiným začít než fotkami nákupů, kterých se mi za 3 měsíce ve foťáku nahromadilo víc než dost.
 
V květnu mamka potřebovala nový parfém, takže jsem přihodila i vůni pro sebe. Po letech jsem se vrátila k Moschino I Love Love a musím říct, že už mi moc nevoní, zlatá Hippy Fizz. Nevoní mi ani Borotalco Original, tak jsem chtěla zkusit verzi Pure a nepoužívám ani tu - tentokrát to není tak kvůli vůni, jako kvůli tomu, že mě pálí, i když ho použiju několik dní po holení. Vrátila jsem se k dříve oblíbenému makeupu Colorstay od Revlonu, z verze pro smíšenou pleť jsem přešla na tu pro suchou a jsem maximálně nadšená a spokojená. Sérum bylo jako dárek k objednávce na parfums.cz a dlouho jsem čekala, až u nás doplní právě tento odstín tužky na rty Essence. Pozadí pak tvoří úžasně voňavé kapesníky, které u nás myslím nejsou, koupila jsem je v DE.


Z Německa jsem si dál přivezla matnou rtěnku Maybelline, nesmyslně tlustou tužku na obočí a protože nikdy nemůžu minout bez povšimnutí ani stojan p2, tak i další lak a rtěnku.


Chtěla jsem poprvé vyzkoušet produkty na vlasy značky John Frieda, které tak chválí Labradoora, a až při focení doma jsem zjistila, že jsem vybírala tak dlouho, až jsem přebrala a místo šamponu a kondicionéru jsem koupila 2x kondicionér :-( Njn, stane se, šampon jsem dokoupila později, jak uvidíte níž.


Ve výprodeji v Rossmannu jsem ulovila dua gelových laků a nadlaků Flormar, koupila jsem si rtěnku Rimmel z sheer řady - s odstupem času můžu říct, že je to moje nejpoužívanější rtěnka letošního léta, a zaujal mě i nadlak Miss Sporty.


Spotřebovala jsem poslední barvu na vlasy, co jsem doma měla a zrovna byla ve výhodné akci moje nejpoužívanější Garnier.


V práci jsme dostávali balíčky zdraví, bylo několik druhů a já si vybrala ten zaměřený na zuby...


...a mamka mi ze svého opalovacího věnovala opalovací mléko s mini balením Panthenolu, protože já jsem z rodiny jediná, kdo ho obvykle potřebuje - a taky se mi hodil hned pár dní nato :-)


V červnu ke mně dorazil vysněný poklad, paletka Urban Decay Spectrum, kterou mi dovezla z USA kamarádka. Jako dárek mi přidala bázi, která jí nevyhovuje a pro mě je tou nej už roky.


V Tetě jsem potkala ve výprodeji produkty na vlasy Aussie a řasenku mi koupila mamka jako úplatek :-)


Doplnila jsem zásobu antiperspirantů na léto.


Každotýdenní cestování do Prahy mě taky stálo nemálo peněz, vždycky jsem se někde stavila a něco pro radost si koupila - jednou v NYXu, jindy v Sephoře.


V červenci jsem byla v Drážďanech a tentokrát jsem se krotila a žádné šílené utrácení se nekonalo. V Kiko jsem si ve slevách vybrala jen 2 produkty na rty, dokoupila jsem ten potřebný šampon John Frieda, přihodila osvědčenou klasiku - deo Dusch Das, ve slevě ulovila pár Catrice laků a dokonce i v Primarku jsem vzala na zkoušku pár věcí z kosmetické sekce - tužku na obočí, matný lak na nehty a štětec.


Dorazila mi hromada novinek Rimmel.


Několik kosmetických drobností jsem dostala i k narozeninám, sama jsem si pak koupila štětec a zásoby antiperspirantů doplnila tentokrát o Rexonu.


V Lidlu mi padly do oka nové sprchové gely ala Dermacol a přihodila jsem do košíku i vychvalovaný oční krém, protože byl zrovna ve slevě, a tak vyšel doslova na pár korun.


Abych měla alespoň na chvíli čistý štít, přidávám i nákupy z prvního srpnového týdne. Paletka z limitky Catrice se mi líbila, ale vůbec se mi nechtělo za ni dávat 190Kč, když ji stejně použiju jen párkrát. Čekala jsem na 50% slevu a dočkala se. Už tak dva roky si říkám, že bych si vzhledem k věku zasloužila nějaký kvalitnější krém a nakonec vždycky koupím něco levného - třeba Astrid za 39,90Kč (akce Kaufland). Poprvé jsem byla v prodejně Pupa na Černém mostě a protože bylo skoro vše ve slevě, neodolala jsem dvěma stínům.


Co jste si v poslední době koupili vy?

13 komentářů:

  1. No páni, to je zase novinek. Krásné! Kondicioner Frieda také použivám do délek a jsem moc spokojená. Samozřejmě mám ten pro zrzky. Ovšem zrovna mi došel a jsem vděčná, že jej mají aspoň v Německu, protože já si ho dovezla z USA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky jsem ráda, že ho v Německu mají. Pokud se tam nedostaneš a chceš ho koupit, dej vědět, jedu zase příští týden :-)

      Vymazat
  2. No to je zase suprových novinek! :) Ty sprcháče z lídla alá dermacol nutně asi budu potřebovat :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Míšo :-) Sprcháče si určitě pořiď, vážně moc pěkně voní!

      Vymazat
  3. Ty jo, to je nových věcí! Nějaké mám a nějaké si chci zas pořídit! Vůni jsem měla už dvakrát a mám ji moc ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Love Love? Já ji měla poprvé snad před 10 lety a moc mi voněla, pak jsem ji koupila znova a roky mi doma ležela, až mi přišlo že je zkažená, ale kamarádka tvrdila že ne, tak si ji vzala... a tohle je třetí pokus a něco mi v ní vadí, jak bych těsně po stříknutí cítila plíseň :-( Ale už jsem za půlkou, mám ji v práci, takže ji dodělám a znovu už nikdy nekoupím.

      Vymazat
    2. Dopoužívala jsem jí do půlky a celou dobu mi občas někdo řekl čím tak hezky voním- pak mi v těhotenství přestala vonět, tak zbytek putoval k mamče a furt dobrá;-) Možná změnili od začátku něco ve sloení, co ti prostě vadí...

      Vymazat
  4. To jsou pořádné nákupy, ale už jsem u tebe viděla i větší, tak mě to zase tolik nepřekvapuje. Too Faced bázi miluju a momentálně mi jedna dochází, tak si asi pořídím zase tu stejnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pořád říkám, že mě kosmetika teď moc nebere a ani ji tolik nekupuju, ale když se to dá dohromady, tak je vidět, že toho zase tak málo není a vyléčená zdaleka nejsem :-D

      Vymazat
  5. To je mnozstvo noviniek. Nic som neskusala, ale pripomenulo mi, ze najblizsie chcem v Lidli kupit ocny krem. Skusala si spocitat, kolko to vsetko spolu stalo?
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
  6. vzdy zasnem nad tym co vsetko nakupi ako to vobec len stihas spotrebovavat :) ale super inspo niektore produkty
    galantosfun

    OdpovědětVymazat