pátek 22. května 2015

Dizao balzám na rty - Fig

Mám spoustu oblíbených balzámů v kalíšku, vyhovuje mi například Carmex, Nuxe nebo Bí Mat Cay. Všechny jsou opravdu hojivé a pomáhají, pokud nemám rty v kondici. Jenže kalíškové balzámy jsou vhodné jen pro použití doma, ideálně před spaním, nebo prostě poté, co dorazíme z koupelny a víme, že máme ruce dokonale čisté. Alespoň já to tak mám a přes den po kalíšcích mnohokrát nesáhnu. Jenže rty se nás neptají kdy je zrovna víkend nebo kdy máme v plánu být doma, rozpraskají si a objeví se na nich šupinky kdykoli se jim zachce, zejména pokud jsme třeba nemocné. Pro takové příležitosti jsou vhodnější balzámy v tyčince, do kterých se nemusí sahat. Těch jsem ale bohužel zatím mnoho skutečně dobrých nepotkala. Ty, které jsem si oblíbila, obvykle pěkně voní, někdy rty trošku zabarví a od pocitu suchých rtů uleví, ale ani při dlouhodobém použití jejich stav výrazně nezlepší. Bohužel i značky, které dělají skvělé balzámy v kalíšku, nedokáží udělat stejně dobrý v tyčince - osobně mám vyzkoušený třeba Carmex, dle recenzí prý za moc nestojí ani Nuxe. Až jsem konečně potkala jeden báječný kousek, na který nedám dopustit a právě o něm dnes bude řeč.

Dizao je přírodní značka a že složení jejich balzámů je výborné dojde i takovému neznalci, jako jsem já. Nenajdete tam žádné parabeny, silikony ani umělá barviva. Vše, co obsahuje, jsou pouze různé přírodní oleje, másla a rostlinné extrakty. U nás Dizao seženete v Biooo, nebo na hairbeauty.cz, odkud mám svůj i já. Cenově se pohybují mezi 200 - 270Kč.

Balení je naprosto v pořádku, klasická vysunovací tyčinka, o něco štíhlejší než jsou třeba Labella. Spodní část sloužící ke šroubování se mi zdá být docela drobná, nevím jak by si s ním poradily velké mužské ruce, ale já s ním problém nemám. Zasunování i vysunování funguje po celou dobu perfektně, nic se nezasekává a není potřeba balzám vracet zpět skoro násilím, jak to občas u některých kousků bývá. Design je jednoduchý, ale promyšlený a pěkný.

Balzám je dost měkký, takže je příjemný na nanášení, ale má to i svá negativa. Hodně rychle ubývá a při vyšších teplotách má tendenci se roztékat (a opatlat celý uzávěr), takže skladování v ledničce by určitě nebylo na škodu. Vybrala jsem si bezbarvou variantu s vůní fíků - voní podobně jako jeden starší Blistex, který jsem měla. Není to nijak intenzivní ani rušivé, vůni cítím jen při nanášení, na rtech už pak jen takový závan ala vazelína nebo nějaká lékarenská mastička. Rty opravdu hezky hydratuje a vyživí a dokáže zahojit i šupinky a rozpraskání (EDIT: alespoň po třičtvrtě balení jsem si to myslela, teď ke konci mám nějakou krizi rtů a Dizao mi nepomáhá ani při mazání několikrát denně... ale stejně jsem na něj nezanevřela a pořád si myslím, že je dobrý, problém bude asi někde v teplotních změnách, nemazání rtů na noc, mém životním stylu nebo stravě). Necítím s ním na rtech žádný velký nános, ale samozřejmě o něm vím, dělá takový lehký, lesklý a tenký film.

Dizao balzámy za sebe rozhodně doporučuji, tento mi dojde během následujících pár dní a už mám připravenou náhradu v jeho mangovém kolegovi a do budoucna bych ráda vyzkoušela alespoň jeden z tónovaných balzámů. Staly se pro mě nenahraditelné, i když samozřejmě uvítám vaše tipy na výborné balzámy v tyčince - podělte se se mnou o to, co vám vyhovuje, ráda dám šanci něčemu dalšímu.
 






9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. No vidíš, na ten jsem zapomněla... včera jsem si ho vytáhla z nevyzkoušených, tak jsem na něj zvědavá :-)

      Vymazat
  2. Jednou jsem měla fíkový sprchový gel a byl super, tak by mě lákal i tento balzámek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fíky mi nechutnají, ale jako parfemace v kosmetice jsou fajn :-)

      Vymazat
  3. Přesně tento jsem měla a byla jsem z něj také nadšená, až ke konci mi dost změknul. Mám i tónovací a ten tolik nepoužívám, odstín vlčí máky, bohužel mi příliš ta barva nesedí. Ráda bych vyzkoušela právě mango aj. I přes menší nespokojenost ke konci jsem si Dizao Organics hodně oblíbila a koupím další. Jinak mohu velmi doporučit balzámy v tyčinkách Burt's Bees (Honey i Pomergrate), naopak bych vůbec nedoporučovala balzámy Hurraw, ty se strašně patlají a jsou moc měkké. Více u mě na blogu v kosmetických článcích. ;) Přeji hezké dny, Veronika. :) http://wheretigerslive.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. A v Biooo je zrovna tento týden trvale zlevnili.... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. všechno, co je s fíkem, na mě platí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak o tejto značke som ešte nepočula, ale vyzerá veľmi dobre, keď dopotrebujem aspoň polovicu mojich balzamov určite po ňom niekde mrknem :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. Túto značku nepoznám ale velmi sa mi zapáčil :-)

    OdpovědětVymazat