úterý 23. prosince 2014

Ruby Wing Strawberry Shortcake

Měla jsem vymyšleno tolik vánočních laků, co jsem vám chtěla letos ukázat! Bohužel to neklaplo, důvod možná některé z vás zaznamenaly, protože jsem si stěžovala všude možně - měla jsem (a vlastně pořád mám) nehty v hrozném stavu, strašně se mi třepí. Nejsem na tohle vůbec zvyklá, ještě za dob studií jsem s nimi neměla nejmenší problém, s nástupem do práce se střídala lepší a horší období, ale vždycky se to po čase spravilo samo nebo s jedním balením Biosilu. Tentokrát ale zoufalý stav trval mnoho měsíců a nechci to zakřiknout, ale malé zlepšení vidím až teď, na konci druhého balení Biosilu, tedy po čtyřech měsících. A vyhráno zdaleka není, nehty mám pořád roztřepené, ale trošku povyrostly a jako zázrakem jsem si doteď žádný nezlomila (ťuk ťuk!), takže doufám, že během volna chytnu jasné počasí a nafotím si aspoň pár laků, které jsem v uplynulém cca půl roce nosila, protože je jich opravdu hodně - dvě krabičky od Ladyboxů a úměrně tomu několik popsaných stran v diáři s poznámkami! Než se vrátím do práce, zase nehty ostříhám na minimum a budu si přát aby mi už konečně rostly zdravé.

To jen taková odbočka, občas se potřebuju vypovídat mimo téma... :-) Ale teď už k laku, který letos jako jediný stihne být zveřejněný před Štědrým dnem. A on vlastně ani nijak vánoční není, není z žádné zimní kolekce a nemá ani vánoční jméno - je naopak letní. Mně se ale k Vánocům zlaté třpytky hodí víc než cokoli jiného, takže právě proto jsem si ho vybrala. Navíc jsem ho nosila dávno předávno... Dokonce si pamatuji příležitost, na kterou jsem si ho vybrala a tou byla oslava narozenin blogu U dvou Verunek. Lovila jsem v paměti a tipovala, že byla někdy v dubnu či květnu... Pak jsem si to našla a zjistila, že byla už v únoru! Neuvěřitelných 10 měsíců čekaly tyhle fotky na zveřejnění. Teda ne že bych neměla i starší, ale zrovna v tomhle případě mě překvapilo, jak ten čas letí.

Nalakováno nemám zrovna nejprecizněji, a to protože jsem si nehty lakovala na koleni uprostřed holešovického nádraží. Měla jsem totiž takový skvělý nápad, že si ulehčím odlakování a dám si pod něj peel off base coat. Jenže jsem ten den šla ještě do práce a než jsem dojela do Prahy, zbyly mi nalakované asi tři nehty! Naštěstí to nebyla moje první zkušenost s tímhle podlakem, tušila jsem, že mě vypeče, takže jsem měla lak s sebou na případné opravy. Z oprav nakonec bylo kompletní lakování, nechtěla jsem už nic riskovat, takže jsem sloupla i lak zbývající a nalakovala dvě vrstvy glitrů na holé nehty. Drželo to perfektně a pátý den jsem ho dala dolů s pomocí alobalové metody.

Jinak se lakoval dobře, já tedy u glitrů mívám obecně problém udržet linii u kůžičky rovnou, třpytky jsou potvory a mají tendence se vystavovat kde chtějí, takže si nedělám iluze, že by lakování v klidu doma bylo o moc lepší. Odstín je nádherný, zlatý se spoustou holografických glitrů. A protože tenhle lak patří mezi ty se schopností se měnit, venku ukáže proč má v názvu ty jahody. Kryje dobře ve dvou vrstvách, na fotkách mám ale tři s nadlakem.

Připadá vám tenhle odstín vánoční nebo byste ho nosily spíš v létě?   
Přeji vám všem krásné Vánoce, užijte si rodinnou pohodu a doufám, že pod stromečkem najdete aspoň jedno splněné přání :-) 









6 komentářů:

  1. Odstín je tak krásný, že bych ho klidně nosila celoročně :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Oba jsou krásné :) Ale ten do růžova mi přijde víc vánoční :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Nosila bych ho porad. Je nadherny!

    KRASNE VANOCE!

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten je nádhernej! ach jo, to uz nestihnu koupit :(

    OdpovědětVymazat