neděle 13. října 2013

Gabriella Salvete oční stíny 02, 03

Podzimní novinky od značky Gabriella Salvete už na nás pár dní z blogů koukají, takže vám jistě neuniklo, že jsou tři - stíny, pudry a lesky. Já si je rozdělím a napíši článek o každé zvlášť, tak snad vás to nebude nudit, protože minimálně ke stínům mám co říct a fotkami jsem také nešetřila, takže bych nerada měla článek kilometrový.

Hnědý stín s číslem 02 mám doma už déle, koupila jsem si ho sama a následně mi přišel od GS na vyzkoušení, za což jim samozřejmě děkuji a velmi chválím výběr odstínu. Hned se ta recenze píše lépe, když máte odstín, který vám sedne a který byste si samy koupily. Protože už jsem ten první měla použitý, vyměnila jsem ten, který mi přišel, v Rossmannu za jiný. Zvažovala jsem fialový, ale přišel mi ze všech nejméně pigmentovaný. I zelený byl ve hře, ale neunosila bych ho tolik jako klasiku, takže jsem zvolila světlý meruňkový odstín 03. Co tak čtu v recenzích a komentářích, tak tyto dva odstíny jsou favorizované většinou z vás, neutrálky prostě nikdy nezklamou, že? 

Pokusím se tedy o trošku podrobnější popis odstínů - 03 je opravdu meruňka, má v sobě dost výrazný podíl růžové, takže za nude bych ji neoznačila. Já osobně mám ráda tyto světlé "celovíčkové" odstíny spíš studené a dobéžova či žluta, takže mi tento úplně 100% nesedí, ale občas ho určitě vytáhnu a aspoň můžu říct, že žádný podobný nemám. Hnědých mám naopak desítky, takže jsem si myslela, že si kupuji další barvu, která nebude příliš odlišná minimálně od pěti dalších stínů, které mám, ale překvapivě jsem shodu nenašla. Na srovnání si srolujte níže mezi fotky. A kdyby vás napadl nějaký odstín, který je podle vás hodně podobný, dejte mi vědět v komentářích. Ale vážně mi připadá, že se GS povedl poměrně zajímavý odstín - hnědá s velkým podílem šedé, ale tmavší než ostatní, které mám. Mění se v závislosti na světle, občas v něm vidím dokonce i kousek fialové. Oba stíny jsou velmi lesklé, hnědý skoro až metalický, třpytky neobsahuje ani jeden z nich.

Balení se mi líbí, černou s průhledným víčkem ještě nikdy nikdo nic nezkazil, nemám nic ani proti čtverci se zaoblenými rohy. Obal je dost pevný a to až tak, že mi jde špatně otvírat. Při násilném pokusu o dostání se do hnědého stínu jsem si do něj udělala rýhu, jak můžete vidět na fotce. Po cca deseti použitích je to lepší, zavírání se naštěstí trochu ochodilo. A ještě jsem chtěla zmínit, že jsem vážně ráda, že GS vsadila na mono stíny, protože ty já preferuji. Jen když si kupuji single stín vím, že ho 100% chci a využiji a nemusí mi být líto, že ten druhý / 5 / 10 dalších nepoužívám. Zatím totiž nevlastním paletku, ve které by se mi líbily všechny stíny. Jednou taková bude mnou postavená od Inglotu, ale ještě to chce pár kousků nahradit. Takže za mě jednotlivé stíny vždy vítězí, nevadí mi otevírat víc krabiček a aspoň je mezi sebou víc kombinuji, nutí mě to stále vymýšlet nové variace, když mi výrobce žádnou nenutí.

A konečně to hlavní - obsah! Podle mého názoru je opravdu velmi povedený. Pigmentace je dostatečná, u hnědého bych řekla dokonce nadprůměrná, stačí letmý dotek a na prstu mám intenzivní a plně krycí barvu. S meruňkou je to o něco horší, jak už to u světlých barev často bývá, ale i ona jde bez problémů pro dokonalé krytí navrstvit. V balení meruňkový odstín působí, jako by byl hruběji namletý než hnědý, ale po dotyku s prstem nebo štětcem jsou oba stejně jemně máslové. Trošku práší, ale je to v míře, takže nemám co vytknout. Na bázi mi vydrží celý den, aniž by ztratily na intenzitě.

A cena? Směšná! 80Kč doporučená cena, 55Kč v akci. Za stín takové kvality bych klidně zaplatila i několikanásobně víc. Ale jsem samozřejmě ráda, že nemusím :-) 

Stíny jsem si zamilovala a moc doufám, že se nabídka odstínů v budoucnu rozšíří, protože 6 je strašně málo! 





Porovnání velikosti se stínem od Inglotu - jednu stranu mají stejně dlouhou, ale GS je čtverec a Inglot obdélník, takže je větší.


02


Srovnání s dalšími hnědými stíny, o kterých jsem si myslela, že budou podobné, ale vůbec nejsou! Zleva Urban Decay Stray Dog, MAC Satin Taupe, GS 02, MAC Sweet Sienna. První dva jdou více dohněda a Sienna zase víc došeda, takže to vypadá, že vyloženě dupe nemám, čemuž se mi skoro nechce věřit (nebo možná podobný mám, ale z hlavy mě napadly jen tyto tři, tak ve volné chvilce zapátrám ve své sbírce důkladněji a případně to tu aktualizuji).


03




02 na celém horním víčku



02 ve vnějším koutku



02 a 03 společně


14 komentářů:

  1. bezvadná recenze! nalákala jsi mě na ně ještě víc, než už jsem je chtěla do teď. v týdnu si pro nějaký musím zajít. v širším výběru mám 4, tak sem zvědavá, jestli se mi podaří odolat a nějaký vyloučit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, kolik si jich nakonec doneseš domů! :-)

      Vymazat
  2. Achjo, měla bych šetřit...
    No, pravdou je, že mě zajímají - navíc po takové recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šup do Rossmanna, mají pořád 30% slevu na GS. 55Kč přece není žádné utrácení, ale malinká radost! :-)

      Vymazat
  3. tak jo, vzdávám se, zítra jedu do rossmanna a koupím si nějaký stín od GS taky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsme na ně předevčírem s Veru koukaly a oba se nám ohromně zamlouvaly! Ten šedý je téže barvy jako lak Stars první generace a ten pro jeho proměnlivou šedo-fialovo-hnědou-stříbrnou (všechny tyhle tam vidím) barvu miluju, takže u stínu neudělám výjimku. Bude můj! Ten druhý je taky supr, hodí se vždycky. A textura mě uchvátila... no prostě další pecka od GS! :-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! Ten hnědý ti bude moc slušet :-)

      Vymazat
  5. Mám oba, som nadmieru spokojná. A tiež by som uvítala viac odtieňov, snáď sa dočkáme :)

    OdpovědětVymazat
  6. Oba stíny jsou moc krásné. Oko krásně prozáří. A moc se mi líbí fialová linka pod okem.. ! Samotnou by mě asi ani nenapadlo, namalovat si fialovou linku pod oko, ale vypadá to moc pěkně ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Nosím to tak v poslední době docela často, nahoře klasika a dole nějaká výrazná barva - fialová, tyrkysová, petrolejová... :-)

      Vymazat
  7. zatím nemám žádné stíny od GS, ale v drogerii se po nich určtě mrknu :)

    OdpovědětVymazat