středa 27. března 2013

Illamasqua Soul

Při posledním výprodeji Illamasqua jsem mimo jiné ulovila i tento stín. Mám stínů od této značky už víc, ale ne se všemi jsem spokojená, řekla bych, že jejich kvalita se liší kus od kusu, stejně jako u laků na nehty, takže je rozhodně nejde házet do jednoho pytle, nebo podle jednoho odstínu hodnotit všechny. Nicméně tento je skvělý a velmi mě nadchnul.

Odstín Soul je velmi světlá stříbřitě šedá. Chladná, skoro až mrazivá, dokonalá pro zimní líčení. Hned po hnědé jsou to právě odstíny šedé, které nosím nejčastěji, takže to pro mě byla jasná volba. Řekla bych, že mi sluší a ladí mi k barvě očí.

Stín je velmi dobře pigmentovaný, trošku práší, ale nic co by se nedalo zvládnout - při prvním nabrání na štětec trošku zapráší a při druhém nabrání tento opad jemně naberu na štětec a hotovo, stín zůstává čistý. Moc pěkně se s ním pracuje, ztratit přechody je hračka a otázka několika málo vteřin - pomáhá tomu samozřejmě i světlý odstín. Nejčastěji ho nosím s tmavší šedou, jak vidíte na fotce, nebo s fialovou, se kterou tvoří skutečně překrásný pár :-)

K balení asi není třeba se vyjadřovat, kdo značku Illamasqua zná, zná i jejich podivně tvarované krabičky. Mě osobně nijak nevadí, líbí se mi, ačkoli uznávám, že pravidelné a kulaté jsou oku ještě příjemnější. Stín se mi dobře otvírá, což je po boji s MUA paletkami příjemná změna.

Ačkoli nemůžu Illamasqua stíny doporučit obecně, tento odstín ano, takže pokud se vám líbí, klidně nakupujte, za kvalitu vám ručím já :-) 











5 komentářů:

  1. Tak teď lituji, že jsem ho při těch výprodejích taky nepřihodila, je fakt krásnější než jsem si ho představovala!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhernej, taky by se mi hodil - stejně jako ty po hnědých odstínech používám ty šedé nejčastěji :) je to taková klasika :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásná barvička, ta sytost vypadá fakt suprově :)

    OdpovědětVymazat