neděle 27. ledna 2013

Tony Moly Baby Doll BB Powder

BB krémy už většina z nás zná, ale co takový BB pudr? Já jsem se rozhodla jeden takový vyzkoušet. Vybrala jsem si značku Tony Moly, protože je mi sympatická a už jsem od ní pár věcí měla a byla jsem vždy  spokojená.

Pudr je dostupný ve dvou odstínech, číslo 1, které mám já, se jmenuje Light Beige, 2 je Natural Beige. Jednička je velmi světlá a na pleti se chová spíš jako pudr transparentní, dvojka by měla být o něco tmavší, ale co jsem tak koukala na swatche, velký rozdíl mezi odstíny není, přece jen cílová skupina této kosmetiky jsou světlé Asijatky.  

Pudr je sypký a je v klasické kulaté plastové krabičce se sítkem, podobně třeba jako velmi oblíbený pudr od Dermacolu. Já preferuji spíše pudry kompaktní, mnohem lépe se mi s nimi pracuje - sypké pudry totiž práší a špatně se kontroluje množství nabírané na štětec. A v neposlední řadě se do toho štětce musí zapracovat, jinak opět práší. Prostě otrava a tenhle pudr není žádnou výjimkou, ale stejně si nedám říct a občas sypký pudr koupím.

Pudr je opravdu velmi jemný, porovnávala jsem ho s výše zmíněným Dermacolem a legendárním T. LeClerc pudrem a nevidím v nich rozdíl, všechny jsou jemňoučce namleté a na pleti vytvářejí sametový efekt. Tyto velmi jemné částečky mají jedno negativum - mají tendenci ulpívat na chloupcích a zvýrazňovat je, takže pokud vás trápí nadměrné ochlupení v obličeji, pozor na to.

Obvykle tento pudr nanáším větším zploštělým štětcem, jako například E.l.f. Powder Brush. Pudr do pleti spíš vtlačuji než abych štětcem šmrdlala ze strany na stranu. Vyhovuje mi to tak zejména protože takto dosáhnu většího zmatnění, které také delší dobu vydrží. Na tvářích bez problému celý den, T zónu je nutné po zhruba 5 - 6ti hodinách přepudrovat. Snese se jak s BB krémy, tak s makeupy, nezaznamenala jsem v tomto ohledu absolutně žádný problém. 

Víte co na něm miluji nejvíc? Jeho vůni! To je něco tak krásného... Je (překvapivě) pudrová, čistá, ale zároveň je v ní "něco" co ji dělá neobyčejnou. A vydrží, líčím se obvykle tak hodinu před odchodem do práce a ještě v autobuse ji cítím. Což by samozřejmě mohlo být pro někoho jako velké negativum, nicméně já si to užívám :-)

Podle mého názoru je to skvělý pudr, i přes nepříliš pohodlné nanášení jsem si ho oblíbila a používám ho často a ráda. Nemám co dalšího bych mu vytkla, na druhou stranu musím uznat, že BB v názvu ho nijak speciální nečiní a pudr od Dermacolu udělá stejnou službu. Já jsem si ale asijskou kosmetiku velmi oblíbila a stále více ji upřednostňuji, takže dokud se té vůně nepřesytím, budu kupovat tento pudr.

Ještě doplním, že krabička obsahuje 15g pudru a koupíte ho za cenu kolem deseti dolarů na ebay.







16 komentářů:

  1. Myslím, že by se mi líbila ta vůně.

    OdpovědětVymazat
  2. ty jeho vlastnosti zní velice dobře a lákavě. ale právě kvůli tomu že je sypký, bych se nad ním brzo vztekla, protože já ráno před odchodem do práce potřebuju udělat honem šmrdly šmrdly a jít. a to by s ním nebylo možný. :-( škoda

    OdpovědětVymazat
  3. Už i BB pudr? To snad nee... :D
    Ale musím se přiznat, že mě podle tvého popisu docela zaujal, sypké pudry mám totiž ráda a když navíc ještě hezky voní, bod navíc.

    OdpovědětVymazat
  4. Me se moc libi ten odstin, vubec by me nenapadlo se koukat na bb pudr :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pudr vypadá skvěle. Já mám od Tony Moly lip tint v červené barvě a nemůžu si ho vynachválit.

    U mě GIVEAWAY: allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vím o něm, že je v nabídce, ale sama jsem ho nezkoušela. To balení se mi moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že je to hodně o zvyku, mně před časem došly všechny kompakty, ale protože jsem měla dvě plná balení sypkých, tak jsem se zařekla, že dokud aspoň jedno nespotřebuju, nový pudr nekoupím. A už mi to jde úplně stejně rychle jako s kompaktem - namočím do pudru, zašmrdlám ve víčku, aby se pudr dostal do štětce a hotovo. Ale já se líčím jen doma, na přenášení to není. A odhalilas, z jakého důvodu ho vydávají za BB? Co by jako měl dělat víc než "obyč"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, dočetla jsem se jen že to je "doplněk" k BB krémům pro ty, které nemají rády dewy efekt, ale chtějí matnou pleť. Takže speciální není ničím :-)

      Vymazat
  8. BB pudr? Už neví, co by vymysleli... :-D Ale ráda bych ho vyzkoušela, to zase jo. :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak jsem si ho moc přála....ale mám plný dermacol, ten mi vydrží věky a teď mám ze SB další :) takže kupovat nebudu. Ale chválím výběr, je vidět, že máš skvělý vkus!

    OdpovědětVymazat
  10. Ta vůně by byla určitě něco pro mě. Jinak já na tyhle typy pudrů ráda používám přiložené tlusté labutěnky, dá se s nimi pudr dobře vtisknout do pleti.

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí, líbí... zrovna se porozhlížím po nové krabičce LeClerca, kterému jsem konečně přišla na chuť, ale tohle zní taky dobře! I barvička se mi líbí... jen krabička nestojí za moc, ta prostě na LeClerca nemá:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už se TLC plechovka okoukala, takže mi obyčejná plastová krabička nevadí :-)

      Vymazat
  12. já taky štětce na sypké nesnáším, používám k nanášení houbičky, co u nich jsou
    odstín vypadá pěkně, světle

    OdpovědětVymazat
  13. a jej to jsem ani neměla vidět, já mám zas sypké pudry moc ráda

    OdpovědětVymazat