pondělí 24. září 2012

Skladování rtěnek

Zajímalo by mě, jak máte uložené své rtěnky, pokud jich máte třeba 10 a více? Já jsem je měla nejdřív v plastovém košíčku, ale to bylo dost nepřehledné a dlouho mi trvalo, než jsem našla rtěnku, jakou jsem zrovna chtěla a to vlastním mix různých značek a jejich obaly jsou různé. Následně jsem je přestěhovala do průhledné plastové krabičky od bonbonů Fehrero Rocher, což mi dalo možnost skladovat rtěnky nastojato, popiskem vzhůru a orientaci to značně usnadnilo. Nicméně i toto skladování mělo své mouchy - nevypadalo to zrovna hezky a hlavně pokud jsem z krabičky odebrala víc rtěnek a nevrátila je tam, ty zbývající padaly a nastával podobný chaos jako v košíku.
Snila jsem tedy o krabičce, kde by každá rtěnka měla svůj vlastní prostor a její nepřítomnost neovlivňovala stání těch ostatních. O existenci tohoto plastového boxu jsem už věděla poměrně dlouho, vím, že je ke koupi na ebay, ale cena 10 dolarů se mi zdála nesmyslně vysoká. Totéž jsem si pomyslela i o ceně 120Kč, když jsem ho viděla v nabídce jedné polské značky na Interbeauty, přece jen je to jen kus nepříliš kvalitního plastu. Nakonec mi to ale nedalo a koupila jsem ho a teď lituji, že jsem si nevzala dva, určitě bych je totiž plně využila. Původně jsem myslela, že si ho nějak ozdobím třeba samolepkami nebo nějakým pěkným papírem, po naplnění rtěnkami se mi to ale líbí přesně tak, jak to je, barevnost obalů rtěnek box dozdobila dostatečně. Já jsem s tímto uspořádáním momentálně velmi spokojená, mým potřebám naprosto vyhovuje. Jak se líbí vám? Dobudoucna bych si ráda pořídila ještě jeden a rtěnky protřídila abych jich neměla víc, než se do těchto dvou krabiček vejde. Momentálně mám ale pouze jeden a tak jsem si tam dala rtěnky, o kterých jsem na blogu ještě nepsala. Zajímala by vás nějaká blíže? Nechci nic moc slibovat, když je to s mým přispíváním v poslední době takové nevalné, nicméně na vaše přání ráda přihlédnu a pokusím se o rtěnkách, které vás zaujaly, napsat co nejdříve.  




staré uložení


v novém stojánku



30 komentářů:

  1. Super Super! :) Já rtěnky moc neoužívám, ale stejně se mi to moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by zajímala ta v zlatém obalu, to je Estee Lauder? Jinak uložení zatím nějak neřeším, mám všechny věci na rty (balzámy, lesky i rtěnky) v jednom šuplíčku, tyhle stojánky bych stejně neměla kam postavit :( ale je to určitě přehlednější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano je to el :)
      http://she-is-the-1.blogspot.ch/

      Vymazat
    2. Jak už ti bylo odpovězeno, je to EL v odstínu Lush Rose, byla kupovaná naslepo a je na mě příliš výrazná, takže půjde z domu. Už ji mám i na focenou, tak by se tu mohla brzy objevit.

      Vymazat
  3. Je to vyborna pomocka a kebyze mam dostatocny pocet ruzov (co nemam, lebo ja som skor hromaditel tienov), tak by som si to urcite zaobstarala :-).

    OdpovědětVymazat
  4. asi ti nepřestanu být nikdy vděčná za to, že mám tenhle stojánek taky :) skoro by se mi hodil ještě jeden, tak zas na dalším Interbeauty :) jinak mě by zajímala ta NARS a M.A.C rtěnka, protože jsem z nich trochu rozpačitá a zajímal by mě názor někoho dalšího :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem samozřejmě moc ráda, že jsi se stojánkem spokojená :-) MAC rtěnky mám ráda, ale ta NARS mi nesedla odstínem, takže o té toho moc říct nedokážu, ale prozkouším aspoň doma a uvidíme.

      Vymazat
  5. Vyzera to skvelo, ale som na tom podobne ako Markvitka, tiez by sa mi uz na stol podobny stojan nezmestil...
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  6. to se mi líbíí, taky by se mi něco takového hodilo, ale celkově mám jakési problémy se skladováním kosmetiky..

    OdpovědětVymazat
  7. Mím něco podobného jako součást takového oragynizéru z Ikea. Je to přešně toto, jen místo laků mám rtěnky:) http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/60177473/

    OdpovědětVymazat
  8. Omlouvám se, samozřejmě organizéru. Asi se mi nějak splašily prsty na klávesnici :)

    OdpovědětVymazat
  9. přesně o tomhle stoánku jsem nedávno psala :). Mám ho teda z eBay, ta cena necelých 10 dolarů mi přišla v pohodě....

    http://sweetlittlesuzie.blogspot.cz/2012/09/tip-na-skladovani-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, četla jsem tvůj článek :-) Vzhledem k tomu, jak je to užitečná věc už mi teď ta cena taky přijde v pohodě :-)

      Vymazat
  10. Tohle je super, něco podobného by se mi taky hodilo:-) Já mám takové šuplíčky z ikey a jeden jsem si vyhradila na rtěnky, ale tohle "stojací" řešení je mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně pěkně uložené :) Nedávno jsem si koupila příborník z kiku za 25,-. Obyčejný, průhledný. Taky jsem si ho chtěla nějak ozdobit, ale vyhovuje mi tak, jak je :). Mám tam veškerou kosmetiku.
    Teď v tom máš bezva systém, a nevypadá to tak neuspořádaně, jako předtím :) (a jak dokáže udělat takový kousek plastu radost, že? :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, je to úplná hloupost a přece mi dělá radost každý pohled na něj :-D

      Vymazat
  12. Tenhle stojan měli i na World of Beauty, lituju že jsem si ho nevzala. Příště ho tam už nenechám.

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, zajímal by mě tvůj názor na Barry M rtěnky, sama jich mám pár vyhlídlých, tak jsem si říkala, že bych si nějakou při náhodné příležitosti udělala radost... :)
    Každopádně se mi stjan líbí, naplněný rtěnkami vypadá "profesionálně" a "pořádně". :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu si, o jedné Barry M rtěnce mám post dokonce rozepsaný, tak snad ho brzy dokončím a zveřejním :-)

      Vymazat
  14. další věc, o které jsem nikdy neslyšela a teď ji musím mít!

    a ještě mě při pohledu na tvoje rtěnky napadlo: od Essence ráda používám Glam Girl a Coralize Me - ale už se nevyrábí, neporadila bys mi podobné odstíny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mě rychle nic nenapadá, ale popřemýšlím a dám vědět. Myslela jsem, že by tyto odstíny mohly mít ještě na babybaby.cz, ale nemají :-(

      Vymazat
  15. Mám ráda přehledně uspořádané věci a to především kosmetiku, takže za mě -skvělý kup-. Já sama tolik rtěnek nevlastním, ale využila bych ho i na jiné věci ;)

    http://vratinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Páni, to je skvělé! To by se mi taky hodilo. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Taky bych něco takovýho potřebvala...

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tohle je naprosto dokonalé. Pořád totiž hledám způsob, jak skladovat rtěnky tak, abych viděla na jejich popisky. No prostě skvělé :))

    OdpovědětVymazat