čtvrtek 26. dubna 2012

Rimmel Black Cherries

Pro dnešní příspěvek jsem našla v archivu fotky Black Cherries. Co si tak pamatuji, tak laky Rimmel vesměs chválíte a ani já proti nim nemůžu říci nic špatného. Zkušeností s nimi mám ale málo, protože jejich škála barev je základní a takové už já mám od jiných značek. Odstín Black Cherries je jeden z mála, který mě zaujal tím, že není krémový. Dlouho se ale u mě neohřál, protože jsem takto tmavým nehtům stále nepřišla na chuť. Ale na slunci byl vážně pěkný, ve stínu zase elegantní. Jestlipak ho nová majitelka ještě má? ;-)







12 komentářů:

  1. Na podzim buje fajn. Ted by se to mohl hodit Rimmel Lasting Finish Lemon drops :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden z mých oblíbenců, díky Tobě si ho dneska asi zase nalakuji :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky je můj oblíbenej, na drogerku fajn kvalita a super barva :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím pěkně mě připomíná Chutney od OPI a je pěkný, měla bych si zase nalakovat něco tmavého.

    OdpovědětVymazat
  5. ale jo, někde ještě má, jen tedy si není úplně jistá, kde. a vlastně si ani není jistá, jestli ho nalakovala víc než jednou... ("asi to budu muset napravit" pomyslela si a podívala se na svoje ruce, teď se stydí a jde si namanikůrovat a nalakovat nehty.)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná barva, přesně pro mě. Jestli ho ještě prodávájí, bude u mě taky bydlet :). Jinak jsem si první Rimmel lak koupila minulý týden a byla příjemně překvapená... protože Rimmel je u mě taková ta kosmetika, kterou vlastně bezdůvodně přehlížím.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná barva, ach dostala jsem chut na třešne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu krásná barva,dostala jsem chuť si ji koupit! A máš krásný tvar nehtů.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten je vážně užasnej ! :) Mám ráda laky od Rimmelu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rimmely jsou na drogérku fajn, také je mám ráda, tenhle je nádherný:)

    OdpovědětVymazat
  11. Rimmely taky chválím, ale škála barev by mohla být větší (i když mou oblíbenou s lycrou nedávno rozšiřovali, ale stejně žádná hitparáda).
    Přijde mi to, nebo jsi nějak měnila layout blogu? Asi se mi to fakt jen zdá, ale jakoby tohle pole pro komentáře bylo mnohem užší než dříve...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  12. takýto odtieň ešte nemám a ani lak od rimmelu,no tento odtieň je naozaj krásny,bez trblietok je ešte krajší :)

    OdpovědětVymazat