úterý 7. června 2011

BB Couture Peony Pink

Mína si stěžovala, že tu nemám žádný její lak, tak to musím napravit - pozdě, ale přece :-) Peony Pink je krásná, sladká, žvýkačková růžová. V lahvičce má trochu modrý odlesk, ale na nehtu není vůbec vidět - výjimečně to neberu jako negativum, ale právě naopak, modré odlesky v růžových lacích na mě působí lacině a nelíbí se mi. lakoval se dobře, mám tři vrstvy. Děkuji za půjčení!






11 komentářů:

  1. Tek je tak pěkný! Ten bych chtěla vyzkoušet i když vypadá mírně vepříkovitě.

    OdpovědětVymazat
  2. krásná barva! takovýhle se mi nikdy neomrzí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. S odlesky s tebou naprosto souhlasím...hezká barva, jen já mám pocit, že mi takové nesluší a dělají mi hnusně načervenalou ruku...

    OdpovědětVymazat
  4. very very beautiful pink!! I love BB couture but until now I haven't been able to get my hands on some. I find them too expensive

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů, konečně, děkuju!!! A sluší Ti! Pro Day: Může pak putovat rovnou k Tobě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já pořád nechápu, proč nemám doma žádnej takovejhle barbie lak. Přitom se mi to fakt líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Klasická ružová, tá je vždy krásna :D

    OdpovědětVymazat
  8. á, moje oblíbená růžovka! :D krásná barva tohle a k opálení to nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  9. Pfff, například v Opi Rosy future je ten modrej odlesk krásnej a nikdo mi to nevymluví!
    Tohle opět není můj šálek kávy, ale tobě moc sluší a na fotky se krásně kouká;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Míno chci, jasně že chci! Děkuji!!!

    OdpovědětVymazat