pátek 29. dubna 2011

OPI Banana Bandanna

Tohle je úlovek z veletrhu Interbeauty Prague. No mohla jsem ho tam nechat, když miluju žlutou? Nemohla. Ale měla. Protože teda za moc nestojí. V lahvičce slibuje stříbrný shimmer, který na nehtu není. Blbě kryje - tohle jsou 4 vrstvy. Tolik vrstev se samozřejmě rovná i dlouhému schnutí. Nijak nadšená z něj nejsem, takže pokud by ho někdo i po mé negativní recenzi chtěl, klidně se ozvěte, hledá nový domov.






13 komentářů:

  1. tak ten už jsem někde tenhle týden viděla :D a musím se opakovat,nejsem příznivce žlutých, oranžových a zelených laků :D,ale tenhle odstín se mi celkem líbí, teda, řekla bych,že ti sluší, na mně by vypadal děsně, protože jsem šíleně bílá, ale 4 vrstvy?! bože chraň :D, na to nemám trpělivost :D!

    OdpovědětVymazat
  2. já bych ho chtěla... tak za co, zlato?

    OdpovědětVymazat
  3. A mně se i tak líbí :D a řekla bych, že ani na tobě nevypadá špatně.

    OdpovědětVymazat
  4. I když žlutý nemusim, tak se mi na tobě taky líbí.
    P.S. Nechtěla ho první Dianka a ta její kamarádka?

    OdpovědětVymazat
  5. Péťo + Míno: díky, já si taky myslím, že mi celkem slušel, ale na to vrstvení a dlouhý schnutí nemám nervy...

    trb: jůůů, to mám radost! Napíšu ti maila, ok? :-)

    Dejni, já ho Diance nabízela, napsala jsem i proč ho nechci a ona na to, jestli si myslím, že za to opravdu nestojí. Já že ne, ale že je to na ní no a na to mi už nenapsala, tak předpokládám, že ho nechce... a ta její kamarádka chtěla spíš ten Orly.

    OdpovědětVymazat
  6. Já nad ním uvažuji už dlouho, ale přeci jen žlutá by mi asi neslušela. Nejlepší je foto s kočičí hlavou :).

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, taky jsem o něm uvažovala...

    OdpovědětVymazat
  8. V pohodě, mě to nemusíš vysvětlovat, jen jsem si na to vzpomněla;-)
    To ti neschnul ani se Seche?

    OdpovědětVymazat
  9. Dajánko tahle asi ne, vypadala by na tobě moc vyblitě. Ale s takovou Misou Happy Happy si tě představit umím!

    Soni, jsi v pořadí! Tak to já to vždycky u těch laků začnu psát, že jsou k mání, třeba se zase někdo chytí :-)

    Dejni, hodně pomalu. Seche je zázrak, ale na nějaký laky ani on nestačí.

    OdpovědětVymazat
  10. farba krasna a zda sa mi, ze taka ista, alebo takmer taka ista je ten zlty lak z Blossoms Essence kolekcie...ten sa mi zda krajsi, lebo ten shimmer je na nechtoch vidno, i ked len na slnku...no tiez som potrebovala 4 vrstvy..mam taky pocit, ze väčsina žltych zle kryje..

    OdpovědětVymazat
  11. Alexandra: ten z Blossoms kolekce mi přijde hezčí, takový zářivější... Zatím jsem ho zkoušela jen na jeden nehet, ale myslím, že 4 potřebovat nebudu, kryl i ve dvou, možná dám 3, ještě uvidím jak bude poslouchat :-) Ale jinak máš pravdu, žluté laky jsou celkem problematické co se týče nanášení i krytí.

    OdpovědětVymazat
  12. Jako mě se ta barva strašně líbí, ale 4 vrstvy? To jsem v životě nelakovala, mě už vytáčí dvě...
    Blanche

    OdpovědětVymazat