pondělí 7. února 2011

China Glaze Devotion

Šedý metalický lak z Romantique kolekce. Je moc hezký, ale bude mnohem vhodnější jako lak na razítkování, protože pro mě je nalakovat ho bez pruhování nezvládnutelný úkol, jinak bych ho moc ráda nosila celoplošně na všech deseti nehtech. Bleskurychle schne, takže není ani nutné používat rychleschnoucí nadlak. Já jsem ho dala, protože jsem zkoušela jestli díky němu trošku nevymizí to pruhování. Podle mě se to povedlo a lak vypadá mnohem lépe, i když tahy štětečkem jsou stále viditelné.



4 komentáře:

  1. Peti, ten se mi zas až tak nelíbí, ale na razítkování bude jistě bezva. Každopádně na tobě znám spoustu laků, které ti, podle mě, sluší víc. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Čím víc pruhů, tím víc Adidas:-D
    Zajímavý, že zrovna metalické laky jsou k tomu tak náchylné potvory... Jinak ten lak není špatný, je to zajímavá barva.

    OdpovědětVymazat
  3. Na tý poslední fotce nevypadá zle, ale jinak nee nee :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí, fandím stříbrným nehtům, ale to pruhování je hrůza... Měli by vymyslet nějakou metodu, kterou by se tyhle laky daly nalakovat pěkně :-)

    OdpovědětVymazat