sobota 25. prosince 2010

Vánoční líčení

Moje včerejší líčení ke stromečku - chtěla jsem něco stříbrného a hodně lesklého, což se mi docela povedlo.
Použité produkty:
no name paletka (pouze tmavá šedá v levém dolním rohu)
Artdeco báze pod oční stíny
MAC pigment White
MAC pigment Silver
Essence linky Welcome to Wonderland
Cover Girl Lash Blast
Avon tužka na oči Smokey Diamond





13 komentářů:

  1. Moc pěkné. Něco podobného si nejspíš udělám na Silvestra :) Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Netušila jsem, že by něco tak jednoduchého mohlo někoho inspirovat :-) Ale samozřejmě mě to velmi těší!

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, to je krásné. Slušííí. ;o)
    Peťulko, přeji ti nádherné prožití vánočních svátků. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, tobě to muselo tak slušet :-)

    OdpovědětVymazat
  5. K tobě ty třpytivé věci prostě patří, závidím!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to, Péťo, sluší :) A obdivuju tě za práci s pigmenty, já už jsem na to rezignovala, vždycky mi to popadá :(

    OdpovědětVymazat
  7. krásné. moc ti to tvému oku sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkujiii, červenám se :-)

    Kari = Terezka? :-) Já už jsem taky rezignovala, tohle byl zcela ojedinělý pokus... Chci si teď koupit velkou paletku a pak už se k pigmentům asi vůbec nikdy nevrátím...

    OdpovědětVymazat