sobota 30. října 2010

Orly Siren + CND Sugar Sparkle

Zkoušela jsem jak by Orly Siren slušel nějaký efektový nadlak a vybrala jsem mu Sugar Sparkle – všechny CND nadlaky jsou nádherné, ale tento je asi můj nový favorit! Jsou to stříbrné šupinky, o dost menší než jsou třeba v lacích Nfu Oh, ale zase jich je tam spousta – na fotkách mám jen jednu vrstvu nadlaku na dvou vrstvách Siren.



7 komentářů:

  1. gaahhh i want sugar sparkle so damn much!

    OdpovědětVymazat
  2. ten je vazne krasny, uplne zmeny povodny lak! krasa

    OdpovědětVymazat
  3. Asi bych zase měla vytáhnou nějaký efektový nadlak, poslední dobou je vůbec nepoužívám, protože na mě nevypadají tak dobře jako na tobě.

    OdpovědětVymazat
  4. Kellie: you HAVE TO buy it! :-)

    Díky všem za pochvaly!

    OdpovědětVymazat