neděle 6. června 2010

China Glaze Fuchsia Seduction

Hledám dokonalou fuchsiovou s růžovými odlesky, už jich mám doma asi pět a ani jedna zatím není ta, ze které bych si sedla na zadek. Tuhle jsem si koupila už jen protože se jmenuje Fuchsia, říkala jsem si, že pokud v China Glaze zase nebyli vtipní, mohl by aspoň ten základ vypadat tak, jak bych si představovala. Vypadá, i ty odlesky tam jsou celkem fajn, ale prostě to není ono. Můj problém je, že tuším jaký lak by mohl být ten pravý a nejlepší, jenže je nesehnatelný a varianty prostě na něj nikdy mít nebudou...





8 komentářů:

  1. Já takhle chci uplně růžovou jako cukrová vata - něco jako Orly Lollipop. Taky všude narážím na něco podobného, ale nic není přesně to, co chci!

    OdpovědětVymazat
  2. Lou, proč si nekoupíš přímo ten Lollipop? ten se ještě sehnat dá, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Péťo, něco jako, ale ještě to není on chápeš?:-D Já taky takovou růžovou hledám, takže přesně vím, co má Lou na mysli;-)

    A prozradíš ten tušený lak, nebo budeš napínat?

    OdpovědětVymazat
  4. Juu, Peti, ten je ale krasnej :) Taky mam pro tyhle lacky slabost, tech nikdy neni dost ;) Kdyby ses ho chtela zbavit, klidne se ho ujmu, chudinky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, tož to máte holky blbý, že to, co chcete nemá přesný jméno... Můj vysněný je Nail Tek Hydration Therapy To Be Ruby - a nepište mi prosím, že na ebay je - koupila jsem ho, zaplatila, 3 týdny čekala na balíček a místo balíčku se mi jednoho dne objevily peníze zpátky na účtu, že prý je vyprodaný. Proč tu aukci ale prodejce nestáhl, netuším...

    Terko, budu na tebe myslet, laková čistka se blíží, jen co se odstěhuju z koleje, tak to konečně zrealizuju :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Snad se sehnat dá.. Teď jsem si ale objednávala Nfu Oh a další prachy za lak teď dát nemůžu, tak si furt říkám, že ještě počkám a pak si ho objednám někde :D tak snad ještě bude!

    OdpovědětVymazat
  7. Ha ha, to je fakt vtipny - po nejake dobe zase prohlizi, Peti, tvuj blog a rikam si - jee, ten je uzasny, ten musim pochvalit. Otevru komentare a vidim, ze jsem nad nic slintala i pri jedne z minulych prohlidek :D No, to uz je fakt na diagnozu, ta moje soucasna posedlost ruzovymi ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, Terezko, mohla jsem ti ho poslat :-( Já se pořád nerozhodla jestli ho dát pryč, ale u tebe by se měl určitě líp, u mě by byl zanedbávaný... Takže bude tvůj, při nejbližší možné příležitosti předám :-)

    OdpovědětVymazat