čtvrtek 8. dubna 2010

Misa No Shrinking Violeta

Z tohohle laku by mohla mít radost Andulka, protože ačkoli se jmenuje Violeta, kolem fialové ani neběžel. Je to růžová se zlatýma odleskama, pro někoho možná až moc sladká a bárbínkovská, ale podle mě moooc krásná! Lakovalo se s ním dobře, kryl ve dvou vrstvách - já mám 3 :-)



7 komentářů:

  1. Jupiiii to je krasny lacek a uplne mi pripomina ten pigmentik od Barry M co mam od tebe!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký.... :))

    Petiii kdy už budou ty BB couture swatches? Já už netrpělivě čekám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem okouzlena, mě se tenhle láček moc líbí, i když vim, že bych ho asi neunosila...ale krásně se na něj kouká :-)

    OdpovědětVymazat
  4. krásná barvička, žádná okoukaná cukrová vata ! Jak je to s výdrží těchto laků ??

    OdpovědětVymazat
  5. Ha,tak ten je opravdu moc,moc pěkný!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Na tebe jak dělaný, sladké!

    OdpovědětVymazat
  7. Dianko, myslíš Rose Gold nebo Gold Rose či jak se jmenuje? :-D Jj, myslím že je mu dost podobný :-)

    Dáši, budou, snažím se je spíš lakovat než dělat swatches, napa valley red už jsem měla, tak ji sem brzy dám :-)

    Bubí, výdrž jako OPI a spol :-)

    Děkuju všem, jem ráda že se lak líbí! :-)

    OdpovědětVymazat