středa 28. října 2009

OPI You´re a Doll!

Tak tenhle láček už dávno nemám. Ani nevím proč. Teda vlastně vím – necítila jsem se v něm, ale vždycky když se podívám na tyhle fotky, tak si říkám jak je hrozně pěknej. U ničeho jinýho čeho se zbavuju nelituju, ale po lacích se mi stýská dost. Jeden jsem si koupila, nevyzkoušený poslala dál, abych si ho o pár měsíců později koupila od kamarádky. A nevím, jestli You´re a Doll! nebude podobný případ :-) Ale zkusím se ovládnout. Láček je teda béžový a má v sobě takové červené tečky. Nechci napsat třpytky, protože to třpytky nejsou, prostě takové červené pidi kousky. Nebyl moc krycí, na fotkách jsou tři vrstvy.


4 komentáře:

  1. Ono to na fotkách vypadá moc dobře, jenže něco jiného je, když si to potom namaluješ a normálně s tím ve dne chodíš (když je vidět celé tělo myslím:D), pak to třeba můžeš mít jak mrtvolka :o))) Když už ses ho jednou zbavila Péťo :D

    OdpovědětVymazat
  2. hezky upravené a nalkované nehty, krása

    OdpovědětVymazat
  3. Zmrzlinko díky moc za něj :-), já ho mám docela ráda i když na mě je o dost světlejší (méně mauve více nude).

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře, Péťo, když to říkáš ty, tak druhé kolo nebude ;-)

    Bubí, nepřeháněj! ;-)

    Dajanko, vím že u tebe je mu určitě dobře :-) Tak třeba ty fotky úplně neodpovídají, už si to tak přesně nepamatuju :-)

    OdpovědětVymazat